Wijnpaal

Miranda

Zeer netjes geplaatst en erg blij mee, echt een eyecatcher

Andrea

Super mooi en blij met de wijnplas. Echt een pronkstuk in het huis.

Els

Ik heb laatst een Wijnpaal besteld en ook direct gebruik gemaakt van de service voor inmeten en plaatsen. De website was gebruiksvriendelijk, de communicatie over het plaatsen was snel en netjes en... Ik heb laatst een Wijnpaal besteld en ook direct gebruik gemaakt van de service voor inmeten en plaatsen. De website was gebruiksvriendelijk, de communicatie over het plaatsen was snel en netjes en ook het plaatsen zelf verliep goed. Daarnaast is de Wijnpaal natuurlijk een supermooi product, ik geniet er elke dag van!

Esther

Snelle service en vakkundig geinstalleerd

Sandra

Een en al lof! Duidelijke communicatie, snelle levering en niet te vergeten een prachtig product!!

Studio Sab

Zeer tevreden!

Madelon

Product is naar verwachting. Kosten voor het plaatsen waren het waard (ivm met korting) .

Duidelijke meet instructies voorafgaand aan bestelling. Snelle levering, duidelijke instructie voor plaatsing. Kwaliteit en afwerking van de wijnpaal laten hier en daar ter wensen over.

Reactie Wijnpaal:

Hoi Nicole, bedankt voor jouw feedback. Zoals via de e-mail aangegeven horen we graag nog even van jou of er eventueel iets is misgegaan met de Wijnpaal en of we nog iets voor je kunnen doen?... Hoi Nicole, bedankt voor jouw feedback. Zoals via de e-mail aangegeven horen we graag nog even van jou of er eventueel iets is misgegaan met de Wijnpaal en of we nog iets voor je kunnen doen? Vriendelijke groet, Mike

Marlinda Buitelaar

Prettige samenwerking. Hij geeft duidelijke uitleg. Reageert snel. Deskundig en klantvriendelijk. Werkt met mooie materialen wat een mooi resultaat geeft.
Prijs vs kwaliteit in goede...
Prijs vs kwaliteit in goede verhouding