Wijnpaal

Roshni

Fijn contact met eigenaar, vlugge relatie op vragen. Zeer vriendelijk.

Marjolein

Wij zijn echt zo super blij met onze wijnpaal! Hij past perfect bij onze keuken. Jullie service is top, heel vriendelijk en de professionele plaatsing is ook echt een aanrader. We hebben hem gevuld... Wij zijn echt zo super blij met onze wijnpaal! Hij past perfect bij onze keuken. Jullie service is top, heel vriendelijk en de professionele plaatsing is ook echt een aanrader. We hebben hem gevuld met wijnen van wijnboeren waar wij zelf zijn geweest dus we kijken met veel trots naar onze Wijnpaal!

WijnAltijd

Super mooie wijnpaal geleverd gekregen!

Wendy Baalman

Goede service, netjes geplaatst!

Menno Gobielje

Mooi product!

Wilfred Roelofs

Zeer fijne communicatie, mijn vragen werden direct beantwoord en ook de levering verliep erg goed!

Carolien Mazereeuw

Ik vind de wijnpaal behoorlijk prijzig maar na een jaar dromen moest en zou ik ‘m hebben! Het bestellen is eenvoudig, het contact informeel en prettig. Plaatsen ging supersnel! Elke dag kijk ik er... Ik vind de wijnpaal behoorlijk prijzig maar na een jaar dromen moest en zou ik ‘m hebben! Het bestellen is eenvoudig, het contact informeel en prettig. Plaatsen ging supersnel! Elke dag kijk ik er wel even een paar keer naar ?

Daan Jansen

Geweldig!

Pascal Coenen

Super goede service, vriendelijke mensen

Warda van Hal

Super netjes! Snelle afwikkeling van de bestelling en een fijne klantenservice die vlot reageerd.