Wijnpaal

Max

Erg blij met de wijnpaal en zeer tevreden over de wijze van communicatie en hoe het is geplaatst. Hele leuke en empathische jongeman. Top. Ga zo door, wat mij betreft een extra sterretje!

marinda Ten broeke

Super blij met mijn wijnpaal. Snel geleverd en geplaatst. En alles weer super netjes achtergelaten

Rita en Toine

Super blij met de mooie wijnpaal! Goede service en makkelijk zelf te monteren!

Iris

Zo blij met onze wijnpaal; echt een eyecatcher! Levering en plaatsing gingen ook heel soepel.

Mark

Wijnpaal cadeau gedaan voor huwelijk!

Een leuk en prima contact vanaf het begin. Er was wat onduidelijkheid over de bevestiging van de wijnjaar, maar er werd serieus op onze vragen ingegaan. Een leuke actie van een doos wijn!

Wijnpaal

Mooi product & goede service

Manuela

Hele goede en positieve ervaring

Jan

Erg mooi product met vlotte service. Wij kozen voor het installeren aan huis en ook dat was een heel fijne evaring. Binnen de 45 minuten geeft hij advies over waar de paal het best kan staan, zaagt... Erg mooi product met vlotte service. Wij kozen voor het installeren aan huis en ook dat was een heel fijne evaring. Binnen de 45 minuten geeft hij advies over waar de paal het best kan staan, zaagt hij de paal op maat en plaatst deze. Ik kan de producten van Wijnpaal alleen maar aanbevelen :-)