Klantenservice
9.7/10
Levering
9.5/10
Nazorg

Lekkere wijn, uitstekende snelle bezorgservice!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste mevrouw Biegel, bedankt voor deze topbeoordeling. 'Uw wijn' en nog andere wijnen van dit tophuis staan zondag 28 oktober op onze BeauVin Najaarsproeverij open voor u om te proeven. Ik raad u aan om met de trein te komen. Directe verbinding van H>A. Kijk op de website voor verdere informatie.
Met vineuse groeten Gjalt de Vries

Uitstekend

Pluspunten

Eigenaar is een bevlogen connaisseur.

Nee.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dag Pim, Hartelijk dank voor jou dikke voldoende en voor jou ambassadeurschap! Wij blijven ons best doen om voor iedereen zijn/haar favoriete wijn te selecteren.
Met vineuse groet Gjalt de Vries

Mooi assortiment en goede service.

Verbeterpunten of advies

Persoonkijk briefje of klein kadootje (wijndop oid) bij bestellingen boven de €200,-

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Mooie klassieke Bordeaux. Misschien alvast goed te weten dat wij in oktober zes zeer fraaie wijnen uit Bordeaux gaan aanbieden.
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries

Martin Hartog

Nog nooit meegemaakt, vrijdagmiddag wijn besteld, zaterdagochtend om 8.15 uur aan huis geleverd! Service bestaat dus nog, en heerlijke wijnen op de koop toe, hulde !

Pluspunten

Super snelle levering, regelmatig proeverijen, en een uitstekende collectie wijnen.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Hartog, Hartelijk dank voor u zeer positieve reactie. Ja ik had vanuit HHW(zus) een seintje doorgekregen dat jullie helemaal droog stonden dus snel in de auto naar 'Broek' (!) Geniet ervan.
Met vineuze groet Gjalt de Vries

Leonard Toepoel

Lekkere rode wijnen voor een zeer redelijke prijs en wat een vriendelijke bediening en goede bezorgservice!!

Alina Uijl

Prachtige wijnwinkel met zeer kundige en gepassioneerde eigenaar! Uitgebreid assortiment met fijne bekende wijnen maar ook de mogelijkheid om je smaak te verbreden. Hierbij word je altijd prima...

Tim

Prima....

Pluspunten

Mooie assortiment Italiaanse wijnen, fijne aanbiedingen, snelle levering

Verbeterpunten of advies

Aanpassingen mogelijk maken op de website mbt allevering bij bestellen gedurende het weekend.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer De Heer, Hartelijk dank voor u zeer goede beoordeling. U kunt aangeven welke dag u de wijn thuis geleverd wil hebben. U krijgt van ons altijd een bevestiging. Soms kan het zo zijn dat die dag niet geleverd c.q. gewerkt wordt om de zending aan te maken. Zoals u weet is er niemand op maandag aanwezig om de zending aan te maken. Geeft u op zaterdag de bestelling door dan wordt deze dinsdag bij u bezorgd mits alle wijnen voorradig zijn. Met vineuse groet, GJalt de Vries

Prima ervaring! Ruime keus in uitstekende wijnen w.o. ook veel Italiaanse, onze favoriet.

Pluspunten

Ruime keus, uitstekende kwaliteit en prima service.

Geen.

Beste heer Dijkema,
Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Zoals u al jaren weet streeft BeauVin ernaar om de beste wijnen aan te bieden voor de juiste prijs.
Op de zaterdagmiddagen staan er altijd wel een aantal wijnen uit het Wijnbericht open om geproefd te worden.
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries
Wijnhandel Beauvin

Evelien Hogers

Heel fijne service

Pluspunten

Handig om een mooi/lekker kado bij de wijnhandel te bestellen. Degene die de wijn kreeg was zeer te spreken en de wijn werd persoonlijk door de eigenaar van de wijnhandel gebracht.

Pieter

Gjalt behoort met zijn bedrijf voor ons tot de beste in z’n soort. Al jaren lang zijn wij een zeer tevreden klant!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste familie Van Beek, Hartelijk dank voor uw dikke voldoende. Hiermee gaan wij dit jaar verder om de wijn en de persoonlijke aandacht op dit niveau te houden. Dank en graag tot ziens.
Met vineuse groet,
Gjalt de Vries