Klantenservice
Tevredenheid over de aankoop
Levering
Nazorg

Dennis

Heerlijke wijnen in zijn collectie

Pluspunten

Prijs/ kwaliteit wijnen

Heidi van de Wateringen

Super fijne wijnwinkel. Bestellingen worden altijd keurig geleverd. We hebben nog nooit een wijn gekregen die tegenviel, integendeel! Prijs kwaliteit verhouding erg goed.

Pluspunten

Goede wijnen, leuke aanbiedingen

Verbeterpunten of advies

Vooral nog lang zo doorgaan 👍

nmj kuijper

Gewoon heel goed

Pluspunten

Goede kennis van wijnen, prettige winkel met mooi assortiment

Andre Roos

Altijd leuk om hier te komen en wat een heerlijke wijnen kan je hier vinden! Nog nooit teleur gesteld, maar daarentegen regelmatig pareltjes ontdekt!

Pluspunten

Altijd goed advies!

Verbeterpunten of advies

Blijf er voor zorgen dat de fysieke winkel up to date blijft.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dankjewel Andre, Wij doen ons best om iedereen de beste wijnen, oude bekende en nieuwe pareltjes, aan te bieden. Wij gaan door ook in 2022!

R. Gantert

Ik had voor de zomervakantie 8 verschillende wijnen (tussen de 8 en de 20 euro) bij Beauvin besteld. Ik heb net de laatste fles ervan geopend, en geen enkele wijn is tegengevallen. Ze hadden... Ik had voor de zomervakantie 8 verschillende wijnen (tussen de 8 en de 20 euro) bij Beauvin besteld. Ik heb net de laatste fles ervan geopend, en geen enkele wijn is tegengevallen. Ze hadden allemaal hun eigen karakter, waren erg lekker en verrassend en de prijs/kwaliteit klopt. Ik heb net een nieuwe bestelling gedaan en ik kan niet wachten! Jammer dat de winkel zo ver weg van mijn huis ligt, maar via de web gaat het ook moeiteloos.

Pluspunten

Assortiment heel divers en prijs/kwaliteit verhouding heel goed.

geen.

Ton

Snelle reactie op de order en goede communicatie over de levering.

Pluspunten

Uitstekend aanbod van de Piqueras wijnen zowel garnacha als de sauvignon/verdejo! Echt een goede vondst van een onbekende vineyard.

Ga zo door!

Ronald

Prima ervaring

Pluspunten

Ik word serieus genomen, ook als ik niet de duurdere wijnen koop. men staat klaar om me goed te helpen.

Verbeterpunten of advies

Zou zo 1-2-3 geen verbeterpunten kunnen noemen, sorry.

Whitney

Bestellen? Nooit meer voor ons!

Pluspunten

Mooie glazen

Verbeterpunten of advies

Van privacy of service heeft dit bedrijf nog nooit gehoord.

Ronald

Super wijnwinkel met goed advies.

Pluspunten

Goed assortiment, kennis van wijn en spijs

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste Familie Visser, Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Mede door jullie enthousiasme en goede smaak kan BeauVin zulke mooie wijnen blijven aanbieden.
Vineuse groet

Valérie

Veel kennis; mooie selectie van zuivere wijnen

Pluspunten

Kwaliteit, diversiteit en kennis

Niet