Klantenservice
Tevredenheid over de aankoop
Levering
Nazorg

Zeer goed.

Pluspunten

Deskundig personeel, goede uitleg en prima service.

Ga zo door.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Hartelijk dank heer Van der Laan voor u lovende woorden. Volgende keer kom ik de wijn weer zelf brengen of wij zien u in de winkel aan het Scharlo. Met vineuse groeten Gjalt de Vries

Snelle levering en lekkere wijnen.

Heel goed!

Pluspunten

Het telefonisch contact opnemen na het plaatsen van een bestelling om de aflevering af te stemmen. De nalevering die exact volgens afspraak verloopt. Hieruit blijkt dat online verkoop ook... Het telefonisch contact opnemen na het plaatsen van een bestelling om de aflevering af te stemmen. De nalevering die exact volgens afspraak verloopt. Hieruit blijkt dat online verkoop ook persoonlijke verkoop kan zijn.

Karin

Goede service! En lekkere wijnen

Ank Stam- de Heer

Sinds een jaar of 4(?) bestellen we maandelijks onze wijnen bij Beauvin, zoals ik al heb aangegeven, zijn we zeer tevreden over klantvriendelijkheid, professionaliteit, leveringen advies.

Pluspunten

Inmiddels is de hele familie Stam/ de Heer dol op dhr. de Vries. Ik bedoel op zijn wijnen! Altijd vriendelijk te woord gestaan, zeer vlotte levering, deskundig, professioneel advies. Als een wijn... Inmiddels is de hele familie Stam/ de Heer dol op dhr. de Vries. Ik bedoel op zijn wijnen! Altijd vriendelijk te woord gestaan, zeer vlotte levering, deskundig, professioneel advies. Als een wijn niet helemaal smaakt zoals je verwacht had, zoekt Gjalt net zo lang mee, tot de juiste smaak gevonden is. Maar de "Vidigal"blijft onze favoriete huiswijn! Hulde!

Kan ze niet bedenken!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Ik zit hier meer rode oortjes! Hartelijk dank voor deze mooie review en nog bedankt voor de bestelling. Woensdagavond kom ik deze bezorgen. Accoord? Fijne zondag.

Prima! Altijd correcte levering, goed advies en duidelijke rekening. Ga zo door.

Pluspunten

Alles prima, zie boven.

Verbeterpunten of advies

Nee. Alleen de parkeersituatie, maar daar kan de zaak niets aan veranderen, ben ik bang.

Marcella Brandsma

Duidelijke website Snelle levering en vriendelijk afhandeling

Pluspunten

Goed geholpen met de keuze van de wijn. Goed advies gehad

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste Marcella Brandsma, Hartelijk voor de mooie review over BeauVin. Voor zover ik kan nagaan ontvangt u ons Wijnbericht nog niet. Ik kan uw gegevens opnemen in onze administratie. U ontvant dan... Beste Marcella Brandsma, Hartelijk voor de mooie review over BeauVin. Voor zover ik kan nagaan ontvangt u ons Wijnbericht nog niet. Ik kan uw gegevens opnemen in onze administratie. U ontvant dan elke maand ons Wijnbericht per email waarin wij onze wijnen aanbieden en onze wijnactiviteiten plaatsen. In afwachting met vineuse groet, Gjalt de Vries

Leonie Wessels

Goede ervaring, vriendelijke eigenaar en snelle service!

Pluspunten

Duidelijke en overzichtelijke productinformatie, snelheid en klantvriendelijkheid,.

R. Stutvoet

Snelle en flexibele levering indien via de site besteld is. Snel antwoord op vragen via de mail. Deskundig advies in de winkel. Oh ja, heerlijke wijnen.

Martijn

Kundig advies over de juiste wijn.

Pluspunten

Snelle levering.