Klantenservice
Levering
Nazorg

mve

Goed advies

Pluspunten

snelle levering, persoonlijk contact

nee

Geachte heer Rosenboom,
Geachte heer Rosenboom,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Ook in 2017 doen wij ons best om iedereen optimaal te voorzien met de beste wijn(en). Goed begin van het nieuwe jaar.
Groet Gjalt de Vries

Igor Wortel

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Hartelijk dank voor uw review over BeauVin. Hiermee kunnen wij 2016 goed mee afsluiten én 2017 goed mee beginnen om iedereen optimaal te voorzien van goede wijn en de nodige informatie. Prettige... Hartelijk dank voor uw review over BeauVin. Hiermee kunnen wij 2016 goed mee afsluiten én 2017 goed mee beginnen om iedereen optimaal te voorzien van goede wijn en de nodige informatie. Prettige jaarwisseling.

B. Rector

Inmiddels een aantal bestellingen via de web shop gedaan en laten bezorgen, en goede ervaringen.

Pluspunten

Prima wijnen, zeker ook in het betere segment ruime keuze.
Leuke aanbiedingen.

Verbeterpunten of advies

Berichtje van de koerier over het aflevertijdstip komt de ene keer wel, de andere keer niet.

Heerlijke wijn, concurrerende prijzen en goede service

Pluspunten

heerlijke wijn, concurrerende prijzen en goede service

Pauline

Verkeerde bezorging maar goed opgelost

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Hartelijk dank voor uw begrip en positieve reactie. En geniet van de Crémant!

Paul Coret

Voorlopig een 1 ster. Levering is zwaar onder de maat. wil aangeven de service onvoldoende te vinden. Woensdagmiddag besteld en geen levering de volgende dag. Kan voorkomen, maar u nam pas kontakt... Voorlopig een 1 ster. Levering is zwaar onder de maat. wil aangeven de service onvoldoende te vinden. Woensdagmiddag besteld en geen levering de volgende dag. Kan voorkomen, maar u nam pas kontakt op nadat ik een bericht heb verstuurd. Levering kon pas zaterdag. Dat is dus 3 dagen. A la. Ik ben niet moeilijk. Dus ok om het zaterdagochtend te leveren voor 12 uur. Ook nog mijn nummer gegeven indien het niet lukt. Zaterdagochtend niets. Weer bericht gestuurd. De transporteur was niet te bereiken..... 15.15 kwam de pakketdienst. Die gaf aan dat er geen tijdslot was opgegeven. Pro actief handelen ontbreekt. Ik moest zelf overal achteraan. Ben benieuwd hoe de 100% niet tevredenheid wordt opgelost zoals op de website is vermeldt.

Zie review

E.Wijgergangs

Al jaren zeer tevreden klanten. Goede wijnen met een goede prijs/kwaliteits verhouding. Bezorgingen gaan ook altijd zeer vlot.

Pluspunten

Prima assortiment. Diverse prijsklassen. Goede prijskwaliteit. Leuke wijnproeverijen.

Kan niets bedenken.

herman

Deskundige Gjalt weet niet alleen veel van goede wijn, maar ook van de combinatie met goed eten.
Door de wijn cursussen een slimme manier om klanten te vinden/binden
De diverse...
Door de wijn cursussen een slimme manier om klanten te vinden/binden
De diverse wijnproeverijen geven je een goed beeld van de wijnen; want alleen door regelmatig proeven lom je verder.

Pluspunten

zie hierboven

Verbeterpunten of advies

Een lastig te verbeteren punt is de parkeer gelegenheid bij de winkel.
Een lastig te verbeteren punt is de parkeer gelegenheid bij de winkel.
Maar omdat een beetje bestelling ook bezorgd kan worden maakt hij dat weer een beetje goed. Leidt in ieder geval tot grotere bestellingen...

M.C. Minnesma

Deskundig, groot assortiment en redelijke prijzen.

Pluspunten

Uitgebreid assortiment, deskundig adviqes, de bestellingen worden bezorgd.

Verbeterpunten of advies

Niet zo geschikt om af te halen, parkeerruimte voor de deur ontbreekt, zou makkelijk zijn als dit er wel was.

Prima, deskundig, vriendelijk, goed gesorteerd, snelle levering

Pluspunten

zie boven. zeer professioneel en uitstekende marketing

Verbeterpunten of advies

Uitstraling van de winkelpui. Parkeergelegenheid soms wat lastig maar moeilijk cq niet op te lossen.