Klantenservice
Bestellen
Tevredenheid over de aankoop
Levering
Nazorg

Kwalitatief goede wijnen. Vlot, betrokken bij klant, snel bezorgd.

Pluspunten

Kwalitatief goede wijnen. Vlot, betrokken bij klant, snel bezorgd, directe communicatie met klant (niet gestandaardiseerd).

Verbeterpunten of advies

Prijsniveau; kan wat scherper wellicht.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Van der Vegt, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij doen er alles aan om voor iedereen de beste wijn te selecteren. Goed te lezen dat u tevreden. U kunt altijd aangeven welke wijnen u... Geachte heer Van der Vegt, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij doen er alles aan om voor iedereen de beste wijn te selecteren. Goed te lezen dat u tevreden. U kunt altijd aangeven welke wijnen u zoekt, dan kunnen wij daar een passend voorstel voor maken. Keuze uit +/- 650 wijnen!
Met vriendelijke groeten, Gjalt de Vries

A. Goveia

Zoals altijd fijn contact.

Pluspunten

Goede service
Aandacht voor aflevering

Nvt

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dank Armand, goed te lezen van één van de beste cursisten van BeauVin (!)

Johan Meines

.....

Pluspunten

.....

Verbeterpunten of advies

U verkoopt een fles whisky maar hier was voor ons enkel en 1 fles van te vinden.
Deze vind je alleen wanneer je door een externe zoekmachine (google) hier naar word verwezen.
Er is geen...
Er is geen andere manier om whisky flessen te vinden, ik zocht er een samen met mijn fles aan te schaffen maar heb er maar drie gekocht ........

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Meines, Wij verkopen zgn. 'single cask whisky's' hiervan zijn altijd maar een aantal flessen voorradig. Om deze op onze website te zetten is haast onbegonnen werk omdat ze zeer snel... Geachte heer Meines, Wij verkopen zgn. 'single cask whisky's' hiervan zijn altijd maar een aantal flessen voorradig. Om deze op onze website te zetten is haast onbegonnen werk omdat ze zeer snel zijn uitverkocht. De whisky die u hebt gekocht is een blended whisky die altijd voorradig is. Zoekt u specifieke whisky's dan is het raadzaam om dit via ons emailadres info@beauvin.nl kenbaar te maken. Met vriendelijke groeten G.A. de Vries

annie wind

PRIMA UITSTEKENDE SEVICE ZOWEL BEZORGING ALS TELEFONISCH

Gerard Van Drielen

Eerste ervaring en voor herhaling vatbaar

Pluspunten

snelheid van afhandeling
mooi assortiment

Cees Kok

Prima wijnen voor een goede prijs en met een snelle en correcte manier van afleveren. Ga zo door!

Pluspunten

Prima keuze en (totnutoe) goede kwaliteit
Goede en snelle afleverservice

Uitstekend

Pluspunten

lekkere wijnen

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Wendels, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. IK hoop dat de Château d'Oupia rood in Nederland net zo lekker smaakt dan in Frankrijk!

Wim Mans

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding en snelle afwikkeling van de bestelling.

Amand Goveia

Prettig contact en kennis van zaken

Pluspunten

Nette correcte afhandeling

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dag Armand, Hartelijk dank voor jou waardering voor BeauVin. Laat de wijn goed smaken. Groet Gjalt

Zee snelle levering. Prima wijn voor schappelijke prijs

Geachte heer De Haas,
Hartelijk dank voor uw positieve waardering over BeauVin. Laat de wijn u smaken.