Klantenservice
Tevredenheid over de aankoop
Levering
Nazorg

A.J. de Ruijter

Eigenlijk alleen maar goede ervaringen

Pluspunten

mooie wijnen, nette prijzen, snel geleverd

Geachte heer De Ruijter,
Geachte heer De Ruijter,
Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Wij streven er altijd naar om door zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met 'onze wijnen'. Heeft u al gezien dat wij zondag 29 oktober een overzichtsproeverij van +/- 100 wijnen uit ons assortiment hebben? In Theater de Vest>>https://www.beauvin.nl/beauvin-najaarsproeverij. Tot dan?
Met vriendelijke Wijnhandel BeauVin
Gjalt de Vries

Maarten Verheijden

Duidelijke website met voldoende informatie. Zending was goed ingepakt.

Verbeterpunten of advies

Aangeven vóór welke tijd de bestelling geplaatst moet worden, om de bestelling de volgende dag nog te ontvangen.

Geachte heer Verheijden,
Geachte heer Verheijden,
Hartelijk dank voor u positieve reactie n.a.v. de verzending van de door u bestelde wijnen. Leuke diversiteit met alleen met toppers voor alledag. U punt over het aangeven wanneer de zending wordt bezorgd zijn wij mee bezig.
Met vineuse groeten,
Gjalt de Vries
Wijnhandel BeauVin

Goede adviezen en uitstekende service!

Pluspunten

Prima website en breed assortiment.

Niet van toepassing.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Maasland, Hartelijk dank voor uw dikke voldoende voor Wijnhandel BeauVin. Wij zijn benieuwd naar u beoordeling over de wijnen die u hebt ontvangen. U kunt op het product klikken op... Geachte mevrouw Maasland, Hartelijk dank voor uw dikke voldoende voor Wijnhandel BeauVin. Wij zijn benieuwd naar u beoordeling over de wijnen die u hebt ontvangen. U kunt op het product klikken op beauvin.nl en daarna uw bevindingen neer te zetten.
Nogmaals dank BeauVin, Gjalt de Vries

Snelle levering op gewenste dag!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Pelzer, Hartelijk dank voor deze zeer positieve reactie. Ik kan alleen maar schrijven 'Toh!' (Max komt 29 oktober naar Alkmaar om uit te leggen wat dit betekent!
Met vriendelijke...
Met vriendelijke groeten, Gjalt de Vries

Andre Geers

Correct en vriendelijk optreden bij telefonisch contact.
Levering met de helft nalevering omdat de voorraad onvoldoende was. Moet nog komen.

Pluspunten

Vlotte service, transparante uitvoering

Verbeterpunten of advies

Aanmaken van een account werkte bij mij niet feilloos.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Geers, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. De Herdade rosé komt vrijdag binnen en zaterdag(avond) kunt u er van genieten. Probeer ook eens de witte (en rode) van dit... Geachte heer Geers, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. De Herdade rosé komt vrijdag binnen en zaterdag(avond) kunt u er van genieten. Probeer ook eens de witte (en rode) van dit huis!!

Jan van Beek

Voor alles de maximum score geven is eigenlijk te mooi om waar te zijn, maar ik kan het echt niet anders. Voor alle facetten score ik Beauvin met een 10

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste (Jan) heer Van Beek, Als één van mijn beste 'leerlingen' van de laatste wijncursus die natuurlijk erg kritisch is geworden streelt deze positieve reactie mij zeer. Wij streven naar de beste... Beste (Jan) heer Van Beek, Als één van mijn beste 'leerlingen' van de laatste wijncursus die natuurlijk erg kritisch is geworden streelt deze positieve reactie mij zeer. Wij streven naar de beste wijnen in ons assortiment met een dito service. C'est normal. Met vineuse groeten Gjalt de Vries Wijnhandel BeauVin

Lia van Engelenburg

Voor de 1e keer een doos wijn bij jullie besteld, ging makkelijk, snel geleverd, geen verzendkosten bij 12 flessen.
Dus ik ben helemaal tevreden.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste mevrouw Van Engelenburg, Hartelijk dank voor uw reactie over BeauVin. Arjolle een absoluut topdomein. Kijk ook eens bij de aanbiedingen van deze maand (juli) daar worden vier wijnen van... Beste mevrouw Van Engelenburg, Hartelijk dank voor uw reactie over BeauVin. Arjolle een absoluut topdomein. Kijk ook eens bij de aanbiedingen van deze maand (juli) daar worden vier wijnen van L'arjolle aangeboden.

Keurig

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Spanninga, Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Ik zie dat de wijn bij u bezorgd is. Vanavond lekker aan de Pecorino.
Geniet ervan.
Met vineuse groeten, Gjalt de...
Geniet ervan.

Hans van der Wouden

Tweede keer dat ik hier een paar doosjes wijn bestel, vorige keer goed bevallen en nu opnieuw

Pluspunten

leuk assortiment, makkelijke bestelling via website, hoef geen lid te worden, kosteloze verzending bij 12 flessen

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Van der Wouden, Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Laat de Squinzano u goed smaken en met deze zomerse temperaturen iets gekoeld smaakt de wijn nog lekkerder.
Met...
Wijnhandel BeauVin

Goede service, prima wijnen en goed geprijsd. Wat wil je nog meer

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Toornstra, hartelijk dank voor uw positieve reactie en geniet van de Top wijnen van tenuta d'Angelis!
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries Wijnhandel BeauVin