Klantenservice
Levering
Nazorg

Evelien Hogers

Heel fijne service

Pluspunten

Handig om een mooi/lekker kado bij de wijnhandel te bestellen. Degene die de wijn kreeg was zeer te spreken en de wijn werd persoonlijk door de eigenaar van de wijnhandel gebracht.

Pieter

Gjalt behoort met zijn bedrijf voor ons tot de beste in z’n soort. Al jaren lang zijn wij een zeer tevreden klant!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste familie Van Beek, Hartelijk dank voor uw dikke voldoende. Hiermee gaan wij dit jaar verder om de wijn en de persoonlijke aandacht op dit niveau te houden. Dank en graag tot ziens.
Met...
Met vineuse groet,

Paul Baltus

Mooi assortiment aan wijnen.
Zeer deskundig advies van de eigenaar Gjalt, voor mij persoonlijk al meer dan 25 jaar.

Pluspunten

Uitgebreid assortiment in alle prijsklassen.
Zeer deskundig advies.
Elle maand mooie aanbiedingen.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dag Paul, Dank voor je zeer goede reactie. Ja jullie zij zo ongeveer mijn 'oudste klanten' in de zin van lang.
Met vineuse groet Gjalt de Vries

Mirjam

4 verschillende wijnen besteld voor kerstavond en allemaal heel erg goed en volledig in lijn met de beschrijving en verwachting dus perfecte wijn spijs combinaties en dat voor een hele betaalbare... 4 verschillende wijnen besteld voor kerstavond en allemaal heel erg goed en volledig in lijn met de beschrijving en verwachting dus perfecte wijn spijs combinaties en dat voor een hele betaalbare prijs!

Pluspunten

Mooie keuze, goede prijs kwaliteit

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte mevrouw Van Ruth, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Goed te lezen dat de wijnen allemaal goed smaakten bij de kerstmaaltijd. Elke maand bieden wij weer nieuwe wijnen aan. Het... Geachte mevrouw Van Ruth, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Goed te lezen dat de wijnen allemaal goed smaakten bij de kerstmaaltijd. Elke maand bieden wij weer nieuwe wijnen aan. Het wijnbericht van januari komt binnenkort online.
Met vineuse groeten,

Albert

Werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Ik kreeg zelfs op een order die ik zondag geplaatst had nog een bericht waarin ik mocht aangeven of de verwachtte bezorgdatum mij schikte of dat... Werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Ik kreeg zelfs op een order die ik zondag geplaatst had nog een bericht waarin ik mocht aangeven of de verwachtte bezorgdatum mij schikte of dat ik mijn bestelling liever op een ander moment zou ontvangen.

Pluspunten

+ Leverdatum na bestelling nog te bepalen
+ Snel reactie
+ Goed assortiment en leverin

Verbeterpunten of advies

- Hoge leverkosten, ook voor kleine producten

Online bestelling van diverse wijnen

Pluspunten

Mooi assortiment, in verschillende prijsklassen. Wijnen staan erg goed beschreven op de website. Gemakkelijk bestelproces en je wordt constant up-to-date gehouden m.b.t. de status van de... Mooi assortiment, in verschillende prijsklassen. Wijnen staan erg goed beschreven op de website. Gemakkelijk bestelproces en je wordt constant up-to-date gehouden m.b.t. de status van de bestelling/verzending. Bezorging ging erg vlot.

Geen!

Geachte mevrouw Van den Berg,
Hartelijk dank voor deze prachtig beoordeling. Binnenkort krijgt u het december wijnbericht waarin vele mooie december/eindejaars aanbiedingen staan.
Met...
Geachte mevrouw Van den Berg,
Met vineuse groeten,
Gjalt A. de Vries

Wijnhandel BeauVin

Snelle levering. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Zeer klant vriendelijk. Goede adviezen, verkoper neemt serieus de tijd voor je wensen.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Muurling, Hartelijk dank voor u zeer positieve beoordeling over BeauVin. Niet alleen de kwaliteit van de wijnen moet goed zijn wij vinden dat het advies over dezelfde wijnen en de... Geachte heer Muurling, Hartelijk dank voor u zeer positieve beoordeling over BeauVin. Niet alleen de kwaliteit van de wijnen moet goed zijn wij vinden dat het advies over dezelfde wijnen en de persoonlijke zorg goed moet zijn.
Met vriendelijke groeten,

C.A.M. van Dijk-de Veen

Alles verliep vlekkeloos van bestelling tot aflevering. Wat need more to say !

Geachte mevrouw Van Dijk,
Hartelijk dank voor deze zeer positieve beoordeling. Collefrisio is één van onze 'pijlers' uit Italië.
Geniet ervan en 1 november krijgt u het wijnbericht...
Geachte mevrouw Van Dijk,
Geniet ervan en 1 november krijgt u het wijnbericht toegestuurd met zoveel prachtige wijnen dat een keuze maken erg moeilijk is/wordt.
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries

Arno vN

Uitstekende service en advies! En uiteraard zeer mooie wijnen.

Pluspunten

Super service ook met online bestellingen

Fam. van Ginkel

Prima service, snelle levering, duidelijke website. Ook in de winkel zeer goed en vriendelijk advies en voorproefjes!!

Beste familie Van Ginkel,
Beste familie Van Ginkel,
Hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling over BeauVin. Wij zijn benieuwd naar u beoordeling over de wijnen die u hebt ontvangen. U kunt op het product klikken op beauvin.nl en daarna uw bevindingen neer te zetten.
Nogmaals dank Gjalt de Vries