Reviews

9.3 / 10
156 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
9.2/10
Is uw bestelling tijdig geleverd?
9/10
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
9/10
Vond u de informatie op de site voldoende?
9.2/10

156 Reviews

Corrie van Velzen

10/10

Goede prijs kwaliteit verhouding

Wat zijn onze sterke punten?

N.v.t


Mevrouw S.A. Cox

10/10

Heb nog maar een keer besteld maar ga dat zeker vaker doen.
Ontving al meteen de nieuwsbrief na aanmelding
Prima.

Wat zijn onze sterke punten?

Familie van me bestelde dezelfde wijn ( Grootte Post Old man's blend) en ontving er glazen bij.
Dat was bij mij niet het geval.


Sabine Van Compernolle

10/10

Zeer goed!

Wat zijn onze sterke punten?

Geen


J. M. ter Haar

8/10

Degelijk verpakt en snelle levering vanuit Belgie incl. 6 wijnglazen!

Wat zijn onze sterke punten?

geen


HC49

10/10

Eerste aankoop en goede eerste indruk.

Wat zijn onze sterke punten?

Pas 1 keer besteld


Chocolade-atelier tioccolato

10/10

Set mooie wijnglazen gratis ontvangen!

Wat zijn onze sterke punten?

Niet van toepassing


Verhaege Mathilde

10/10

De wijnen werden in België gratis bezorgd en van uitstekende kwaliteit. De prijs was gewoon goed.

Wat zijn onze sterke punten?

Nee het was uitstekend.


Trees Smits

10/10

Twee dozen wijn besteld. Helaas was ik de eerste bezorgtijd niet thuis. Het pakket was niet bij buren afgegeven. Dat had een hoop gedoe bespaard want bij de tweede levering is het pakket blijkbaar... Twee dozen wijn besteld. Helaas was ik de eerste bezorgtijd niet thuis. Het pakket was niet bij buren afgegeven. Dat had een hoop gedoe bespaard want bij de tweede levering is het pakket blijkbaar gesneuveld waardoor het nog langer duurde.

Wat zijn onze sterke punten?

De 2 dozen van 6 flessen zaten sámen verpakt in een grote doos. Erg onhandig en zwaar om op te tillen. Bovendien zat er een hoop plastic rommel in om de ruimte op te vullen. Gewoon 2 losse dozen is... De 2 dozen van 6 flessen zaten sámen verpakt in een grote doos. Erg onhandig en zwaar om op te tillen. Bovendien zat er een hoop plastic rommel in om de ruimte op te vullen. Gewoon 2 losse dozen is misschien beter hanteerbaar.
Tip 2: misschien ergens aangeven of het pakket bij de buren mag worden afgegeven??

Reactie Wijndeal.nl:

Beste Trees, we snappen je punt m.b.t. het verpakken in 1 doos. We doen dit echter met een bepaalde reden. Bij bestellingen onder de 75 euro willen we de kosten voor het bezorgen graag zo laag... Beste Trees, we snappen je punt m.b.t. het verpakken in 1 doos. We doen dit echter met een bepaalde reden. Bij bestellingen onder de 75 euro willen we de kosten voor het bezorgen graag zo laag mogelijk houden. Hierdoor hoeven we de klant geen grotere bijdrage te vragen voor de bezorging. De bezorgdienst rekent voor 2 losse dozen namelijk meer kosten dan voor 2 dozen in 1 omdoos. We zullen met onze bezorgdienst gaan kijken of we dit handiger kunnen aanpakken, ook gezien het opvulmateriaal. Je opmerking m.b.t. afleveren bij de buren indien niet thuis is terecht. Dit had inderdaad gekund. Bedankt voor je review!


Marielle Beurgens

10/10

Prima geregeld en heerlijke wijn!

Wat zijn onze sterke punten?

Misschien meer leuke paketten maken?


Dennis Hamacher

10/10

Zelfs op oudejaarsavond nog bezorgd.

Wat zijn onze sterke punten?

Nee.