Reviews

9.3 / 10
156 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
9.2/10
Is uw bestelling tijdig geleverd?
9/10
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
9/10
Vond u de informatie op de site voldoende?
9.2/10

156 Reviews

Ger en Han van Booren

10/10

Het wijnabonnement was heerlijk. Wat een leuke manier om ook eens andere wijnen te leren kennen. We hebben met veel plezier de informatiebladen van de wijnen gelezen. Fijn dat het gratis geleverd... Het wijnabonnement was heerlijk. Wat een leuke manier om ook eens andere wijnen te leren kennen. We hebben met veel plezier de informatiebladen van de wijnen gelezen. Fijn dat het gratis geleverd wordt. We zullen het wijnabonnement zeker aanbevelen bij kennissen.

Wat zijn onze sterke punten?

Misschien eer pakketten?


Helga Daemen

10/10

Prima service en heerlijke wijnen!

Wat zijn onze sterke punten?

nee


timo Bakker

10/10

Heerlijke wijn en gratis bezorgd. Is zeker een aanrader.

Wat zijn onze sterke punten?

Misschien meer probeer-pakketten samenstellen.


Andre Verwaaijen

10/10

Heel leuk wijnabonnement.

Wat zijn onze sterke punten?

Gewoon doorgaan zo.


Nicole Otten

10/10

Super

Wat zijn onze sterke punten?

geen


R van Moerkerk

8/10

Aflevering slecht. Niet houden aan tijdvenster, ook binnen 046 afleveringsgebied

Wat zijn onze sterke punten?

Aflevering was slecht.

Reactie Wijndeal.nl:

Geachte heer Van Moerkerk, Wat vervelend dat u de levertijd zo slecht heeft ervaren. Zoals op onze site genoemd hanteren wij een levertijd van 2 werkdagen. Uw bestelling is zondags binnengekomen en... Geachte heer Van Moerkerk, Wat vervelend dat u de levertijd zo slecht heeft ervaren. Zoals op onze site genoemd hanteren wij een levertijd van 2 werkdagen. Uw bestelling is zondags binnengekomen en de volgende dinsdag is uw bestelling conform de gehanteerde levertermijn door onze transporteur bij u aangeboden, echter was u niet thuis. Er is een kaart in de bus gedaan met het verzoek contact op te nemen om een nieuwe levertijd af te spreken. Vervolgens is uw bestelling op donderdag opnieuw aangeboden en ook afgeleverd. Uw opmerking m.b.t. de levertijd begrijpen we dan ook niet goed. We hebben de afgelopen weken geprobeerd u telefonisch te bereiken op 2 nummers maar helaas is dat niet gelukt. Hopelijk hebben we nu een en ander kunnen verduidelijken. We nemen opmerkingen van klanten, positief of negatief, altijd zeer serieus en hechten grote waarde aan het nakomen van onze afspraken en dus ook het tijdig leveren van een bestelling. Wij zullen u in de toekomst nog graag van dienst zijn. Met vriendelijke groet, WIJNDEAL.NL, Maurice Nelissen


H. vd Berkt

10/10

Heerlijke wijn snel ontvangen, en nog gratis geleverd ook. Zeer goed.

Wat zijn onze sterke punten?

nee


Jos Willems

8/10

Leuke introductie met de proeverij.

Wat zijn onze sterke punten?

Geen


Johan Jonker

8/10

Ik heb voor het eerst een doos wijn besteld via deze site, en ik moet zeggen dat het naar meer "smaakt". Netjes een bevestiging gekregen en keurig op tijd bezorgd.


Brigitte Klinkers

8/10

Goede ervaring

Wat zijn onze sterke punten?

nvt