Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
Is uw bestelling tijdig geleverd?
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
Vond u de informatie op de site voldoende?

Ik zocht een Pinot Grigio en vond die bij Wijndeal.nl

Toko trans

Fantastisch

Wat zijn onze sterke punten?

Ik had via de app contact maar hun belde meteen terug fantastisch service

G van der Hoek

Zo door gaan

Bourdouxhe

Prima, aflevering op tweet dagen

Peter

Peter

Wat zijn onze sterke punten?

Snel geleverd, grote keuze! Super tevreden

Niet direct

Müller

Mindere qualiteit dan verwacht

Prijzen

de chardonnay heeft te wenig azijn en gaat zonder overblijfsel uit de mond. er smaakt niets hernach

Reactie Wijndeal.nl:

Beste heer Mueller, Jammer dat de Chardonnay van 6,88 niet geheel naar uw smaak was. Persoonlijk vinden wij het een pluspunt dat de Chardonnay geen azijn heeft. Eerlijk gezegd is het 1 van de best... Beste heer Mueller, Jammer dat de Chardonnay van 6,88 niet geheel naar uw smaak was. Persoonlijk vinden wij het een pluspunt dat de Chardonnay geen azijn heeft. Eerlijk gezegd is het 1 van de best verkochte Chardonnay's, maar smaken verschillen natuurlijk. Hij is in ieder geval eerlijk gemaakt, en naar onze mening heeft deze wijn een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Onze mening wordt gesterkt door de uitstekende beoordeling van de Toro' d'Oro Chardonnay op Vivino. Mocht u daar behoefte aan hebben adviseren we u graag bij het maken een een keuze voor een andere wijn. Stuurt u gerust een email naar info@wijndeal.nl.

Fitski

Prima. Werd nagebeld over de cadeauverpakking voor een magnum

Prijs

Bij magnum een magnum cadeauverpakking aanbieden

Simon

Perfect ✨

Wat zijn onze sterke punten?

Snel contact met de klant

Ik weet het niet

Janet Neza

Fast delivery, good customer services

De port die ik bestelde is heel lekker
was deze ook biologisch?

prima bezorgd

nee

Reactie Wijndeal.nl:

Beste Vera, Martha's Port is niet biologisch gecertificeerd. Wat overigens niet wilt zeggen dat dit familiebedrijf niet zeer aan de weg timmert waar het gaat om duurzame wijnbouw en respect voor... Beste Vera, Martha's Port is niet biologisch gecertificeerd. Wat overigens niet wilt zeggen dat dit familiebedrijf niet zeer aan de weg timmert waar het gaat om duurzame wijnbouw en respect voor mens en natuur. Voor veel (kleinere) familiebedrijven die mogelijk nog veel duurzamer en biologischer produceren is een certificering gewoonweg niet betaalbaar. Maar we verkopen alleen maar wijnen die verantwoord met respect voor mens, dier en omgeving geproduceerd worden.