Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
Is uw bestelling tijdig geleverd?
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
Vond u de informatie op de site voldoende?

Simon

Perfect ✨

Wat zijn onze sterke punten?

Snel contact met de klant

Ik weet het niet

Janet Neza

Fast delivery, good customer services

De port die ik bestelde is heel lekker
was deze ook biologisch?

prima bezorgd

nee

Reactie Wijndeal.nl:

Beste Vera, Martha's Port is niet biologisch gecertificeerd. Wat overigens niet wilt zeggen dat dit familiebedrijf niet zeer aan de weg timmert waar het gaat om duurzame wijnbouw en respect voor... Beste Vera, Martha's Port is niet biologisch gecertificeerd. Wat overigens niet wilt zeggen dat dit familiebedrijf niet zeer aan de weg timmert waar het gaat om duurzame wijnbouw en respect voor mens en natuur. Voor veel (kleinere) familiebedrijven die mogelijk nog veel duurzamer en biologischer produceren is een certificering gewoonweg niet betaalbaar. Maar we verkopen alleen maar wijnen die verantwoord met respect voor mens, dier en omgeving geproduceerd worden.

Dawlat

Wijn is lekker maar er zijn geen goede afspraken en niet op tijd opgeleverd en wel ergens ander goedkoper gevonden 1€ verschil per fles

Niet

Duidelijke afspraken

Reactie Wijndeal.nl:

Beste Dawlat,
Beste Dawlat,
Jammer te zien dat u niet helemaal tevreden bent. Na uw bestelling hebben we u gebeld omdat de Pinot Grigio heel even niet voorradig was. Dezelfde wijn met een ander label was er wel en in samenspraak hebben we die toen naar u verstuurd. Wij dachten dat dit volledig naar tevredenheid was gebeurd, dus we begrijpen uw opmerking m.b.t. 'geen goede afspraken' dan ook niet. Misschien kunt een dit per email uitleggen zodat we daar in de toekomst wellicht rekening mee kunnen houden. Uw opmerking dat de wijn elders 1 euro goedkoper is klopt volgens ons niet. In Nederland en België kennen we alle collega's die deze wijn ook verkoopt.

Boaz jansen op de haar

Zeer snelle en vriendelijke klante service en snelle levering

snelle levering

Marjolein Magret

Heerlijke Gran Appasso!

Wat zijn onze sterke punten?

De wijnen die ik geproefd heb zijn echt heeeeel lekker!!!

Rentmeester

Groot assortiment, snelle levering

Wat zijn onze sterke punten?

Goede wijn, snel geleverd.

Monika

De bestelling arriveerde binnen 2 dagen. Alles zoals in de beschrijving en de wijn is perfect! Ik zal zeker opnieuw gebruiken!

Suzanne kuijzer

Snelle en duidelijke service

Serge Van Limbergen

Oke. Wat rommelig maar te doen.

Wat zijn onze sterke punten?

Aanbod. Snelle en gratis verscheping.

Kortingscode werd niet meegenomen in afrekening. Shipment in delen (6 + 12 flessen) geleverd op verschillende dagen. Lastig.