Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
Is uw bestelling tijdig geleverd?
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
Vond u de informatie op de site voldoende?

Harry Verspae en Marion Diederen

Sinds kort klant bij Wijndeal en zijn zeer tevreden. Het bbq-pakket en het wijnabonnement zijn aan te raden.
De wijnproeverij op zaterdag tijdens Glanamundo was goed georganiseerd en heerlijk geproeft en besteld.
Het was heel gezellig en leerzaam.

Wat zijn onze sterke punten?

De site is duidelijk en bij vragen over wijnen krijg je een correct antwoord, er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant.

graag meer informatie over de data van het wijnabonnement, we hebben nu 1 keer besteld maar wanneer is de volgende levering? Iedere maand was misschien makkelijker, bv eerste week of laatste week... graag meer informatie over de data van het wijnabonnement, we hebben nu 1 keer besteld maar wanneer is de volgende levering? Iedere maand was misschien makkelijker, bv eerste week of laatste week van de maand.

Puk

Ik heb een directe bestelling gedaan. Prima gelopen en lekkere wijnen!

Wat zijn onze sterke punten?

Ik heb gevraagd om een doosje Shiraz wijnen samen te stellen. Goede keuze!

Verhaegen Kathleen

Afgelopen week de bestelling keurig op tijd mogen ontvangen. We hadden deze wijn in België gedronken en vonden 'm verrukkelijk.

Wat zijn onze sterke punten?

De wijn die wij gehad hebben was van uitstekende kwaliteit.

Misschien meer regelmatig een nieuwsbrief?

keesvanham

Goede contacten

Wat zijn onze sterke punten?

Dat we werden teruggebeld omdat de bestelling niet gelijk kon worden uitgevoerd

Nee

Reactie Wijndeal.nl:

Geachte heer Van Dam, beste Kees, Nogmaals onze excuses dat de wijn niet direct leverbaar was. Normaal gesproken komt dit hoogst zelden voor, helaas was dat bij u het geval. In ieder geval bedankt... Geachte heer Van Dam, beste Kees, Nogmaals onze excuses dat de wijn niet direct leverbaar was. Normaal gesproken komt dit hoogst zelden voor, helaas was dat bij u het geval. In ieder geval bedankt voor uw geduld. En voor uw review. Fijn dat u de wijn uitstekend vond.

Emil Schlein

Zeer positief. Een enorm en fantastisch assortiment aan wijn. Hier slaag je altijd

Wat zijn onze sterke punten?

Het advies van de juiste wijnen bij iedere gelegenheid.

n.v.t.

Van Compernolle Sabine

Zeer goed

Goede service

Mart Beckers / Mart Beckers Beheer BV

Prima uitleg over uitstekende wijnen.
Zeer goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.
Bezorging is perfect geregeld. Top!

Wat zijn onze sterke punten?

Meedenken bij aankoop van wijnen.
Prettige samenwerking tussen Wijndeal en consument

zou ik zo niet kunnen bedenken

Karel Serneels

Zeer goede ervaring,vele keuze wijnen en mooi aanbod Italiaanse wijnen

Wat zijn onze sterke punten?

Zeer vlotte en vlugge levering waarvoor dank

Ron Lahay

Zeer vriendelijk en deskundig.

Wat zijn onze sterke punten?

Open, eerlijk met een vleugje humor

helga ceunen

Uitstekende service. onmiddellijk na mijn bestelling online een telefoontje gekregen dat het jaar van de wijn niet meer beschikbaar was, wel een ander jaar (jonger) met aangepaste prijs. prima... Uitstekende service. onmiddellijk na mijn bestelling online een telefoontje gekregen dat het jaar van de wijn niet meer beschikbaar was, wel een ander jaar (jonger) met aangepaste prijs. prima overzicht van de leveringstijd.

levering,
originaliteit van de producten: de wijn die ik zocht vond ik op geen enkele andere site