Klantenservice
Wijnaanbod

Marion van der Berg

Fijn van A tot Wijn

Deel je ervaring

Vanaf een duidelijke en overzichtelijke website met een smaakvol aanbod, snelle berichtgevingen vanaf Wijnbroeders, tot een goede update mbt levering en ook de verpakking was degelijk en verzekerde... Vanaf een duidelijke en overzichtelijke website met een smaakvol aanbod, snelle berichtgevingen vanaf Wijnbroeders, tot een goede update mbt levering en ook de verpakking was degelijk en verzekerde mij van de goed aangekomen wijnen.

Bart

Ruime keuze voor goede prijs en snelle service

Deel je ervaring

Voor mijn verjaardag heb ik vier flessen Rioja besteld. Bestelling is netjes op tijd aangekomen. Ik was erg te spreken over de mooie selectie wijnen!

Monique van der Lee

Na de sint nog een cadeautje!

Deel je ervaring

Prima op de hoogte gehouden van de iets later levering van de bestelling. Ter compensatie een flesje wijn cadeau!

Mark Wijermars

Duidelijke site en fijne service

Deel je ervaring

Wijn besteld bij Wijnbroeders. Via de klantenservice extra advies kunnen krijgen. Proces snel en makkelijk doorlopen en de wijnen werden ook nog eens snel geleverd. Top.

Vandenberghe

Top service

Duidelijke site, scherpe prijzen en snelle levering! Top 👍

Bernard A.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Deel je ervaring

Heb met plezier een bestelling gedaan bij Wijnbroeders.nl. Ik had vragen over een bepaalde wijn en ben daar zeer goed mee geholpen, topservice!

Peters

Top

Deel je ervaring

Met iedereen die het horen en proeven wil

Roos

Klantenservice niet bereikbaar en pakket is niet geleverd

Deel je ervaring

Doos wijn is niet afgeleverd en de klantenkaart is niet bereikbaar.

Isa

Wijn

Deel je ervaring

Eindelijk een webshop die wel een uitgebreid assortiment heeft, met mijn lievelingswijn!

Baf

Mijn favoriete rode wijn

Deel je ervaring

Hier mijn favoriete rode wijn gevonden, en vanwege de super service nu ook andere goede wijnen besteld. Top!