Klantenservice
Wijnaanbod

Niels Demeyere

Zeer goede levering en uitgebreid aanbod

Deel je ervaring

Ik bestelde de Pays d’oc- Gris blanc. deze rosé wijn was nergens in België beschikbaar en ik heb deze besteld op wijnbroeders en een zeer snelle levering gekregen met een goede verpakking ! Ik bestelde de Pays d’oc- Gris blanc. deze rosé wijn was nergens in België beschikbaar en ik heb deze besteld op wijnbroeders en een zeer snelle levering gekregen met een goede verpakking !
Niets op aan te merken , Top !!

R Koopmans

Gewoon goed, zoals je het als klant graag hebt.

Deel je ervaring

Duidelijke informatieve website met veel zoek-opties. Geen onduidelijkheden in de bestel- en betaal procedure. Vlotte levering van de goederen.

Lucille

Heerlijke wijnen.

Deel je ervaring

Zowel de rode, witte en de mousserende wijnen zijn precies mijn persoonlijke smaken. Als ik zo'n flinke doos ontvang is het genieten met uitpakken.

G.A. Zoeteweij

Groot, gevarieerd aanbod.

Deel je ervaring

Mooie wijnen in alle prijsklassen met goede service.

Ton Spekking

Snelle, vlotte afhandeling van de bestelling, goed assortiment en prima prijzen.

Goede klantenservice.

H. van der Boom

Prachtig wijnassortiment

Deel je ervaring

Prachtig wijnassortiment en regelmatig zeer aantrekkelijk prijsacties. Snelle en zorgvuldige levering.

Ton speekking

Goede wijnen, goede service.

Deel je ervaring

Goede klantenservice, snelle levering, mooie wijnen.

Iris

Heerlijke wijntjes

Deel je ervaring

Ik wilde het puglia pakket bestellen, jammer genoeg was deze uitverkocht. Gelukkig kon ik op 1 fles na alle wijnen los bestellen. Ze zijn erg lekker en snelle levering.

Jeltema

Wijnbroeders op zijn best!

Deel je ervaring

Op zoek naar een speciale mousserende wijn, gevonden en voor een mooie prijs gekocht, verzending was vlekkeloos. Hier kom ik graag terug.

Hekkema

Perfect