Klantenservice
Wijnaanbod

Arjen Bakker

Proefpakket zelf samenstellen

Deel je ervaring

Mooie wijnen leren kennen op persoonlijk budget

Ap Matteman

Fijne website & duidelijke omschrijving

Deel je ervaring

Goede omschrijving van de producten en een snelle levering.

Schildersbedrijf rokebrand

Fantastisch

Prima bedrijf

Erik

Top!

Deel je ervaring

Snelle service en goede aflevering van producten.

Maarten Verhoef

Een Toevallige Ontdekking van Hemelse Primitivo Genoegens!

Deel je ervaring

Als een zelfbenoemde liefhebber van vloeibaar geluk en een trotse ontdekkingsreiziger van smaakvolle avonturen, kon ik niet anders dan mijn recente ervaring met de Villa Luisa Primitivo rode wijn... Als een zelfbenoemde liefhebber van vloeibaar geluk en een trotse ontdekkingsreiziger van smaakvolle avonturen, kon ik niet anders dan mijn recente ervaring met de Villa Luisa Primitivo rode wijn delen. Deze Pugliaanse schat heeft mijn smaakpapillen betoverd op een manier die alleen de Italiaanse zon en liefdevolle wijnmakers kunnen bewerkstelligen.

De Villa Luisa Primitivo is als een zonnige omhelzing uit het zuiden van Italië, rechtstreeks in je glas. Bij het openen van de fles komt een weelde van aroma's vrij, een symfonie van bessen, rijpe pruimen en zwarte kersen. Alsof de druiven een privéfeestje hebben gehad onder de warme Pugliaanse zon voordat ze in deze flessen terechtkwamen.

Deze wijn is niet alleen een drankje; het is een gastronomisch avontuur op zich. Bij het schenken van een glas, voelde ik meteen de veelzijdigheid ervan. Of het nu een knusse pasta-avond is of een feestmaal met sappig rood vlees, de Villa Luisa Primitivo voegt een vleugje Italiaanse magie toe aan elke hap.

Ik moet ook een applaus geven voor de bliksemsnelle levering. Als ik de doos met deze flessen van de eerste verdieping naar beneden zou gooien, ben ik er vrij zeker van dat ze het zouden overleven zonder ook maar een druppel te morsen. Dat is wat ik noem: Italiaanse precisie in verpakking!

Of je nu een wijnkenner bent of gewoon op zoek bent naar een fles die je smaakpapillen in een tarantella van genot laat dansen, de Villa Luisa Primitivo is een must-have. Het is een feest in elke fles, een reis naar Puglia zonder de jetlag. Dus ga ervoor, open een fles, hef het glas en proost op de onverwachte ontdekking van een wijn die je hart zal veroveren. Saluti!

Adam JJohan

Manduria

Deel je ervaring

Fijne website, eerlijke prijzen en snelle en correcte levering

Johan Wolzak

Van de aanbeveling van de Grizzly Bear had ik hoge verwachtingen gelukkig hen ik er maar 3 besteld om te proberen!!!

Deel je ervaring

Als liefhebber van Italiaanse wijn viel deze echt tegen. Tussen door drink ik als geboren en getogen Jordanees graag een kopstoot.
De twany port smaakt prima bij de Franse kaas en de openhaard

Celis

Top wijnen geleverd met een top service

Deel je ervaring

Grootte keuze, snelle levering, lekkere wijn

Alexander Nicastia

Conform verwachting

Sander Heinhuis

Mooi aanbod

Deel je ervaring

Onlangs voor de 2e keer besteld en het is goed bevallen, goed advies, mooi assortiment, goed verpakt en snel verstuurd.