Klantenservice
Wijnaanbod

Mini Te Brugge

Heerlijke wijn voor een goede prijs!

Deel je ervaring

Uitstekende communicatie en snelle levering. Top!

Didi Jansen

Heerlijke wijn, snel en top Service!

Deel je ervaring

Eerste keer bested, gelijk een schot in de roos.

J.Knevel

J.Knevel

Perfect!

Willemijn de Koning

Speciale lekkere wijnen, snel bezorgd!

Deel je ervaring

Deze webshop heeft wijnen die je moeilijk ergens anders vindt. Veel lekkerder dan het gewone assortiment uit je supermarkt en vergezeld met meer informatie dan bij de Gall&Gall. Snel geleverd, heel... Deze webshop heeft wijnen die je moeilijk ergens anders vindt. Veel lekkerder dan het gewone assortiment uit je supermarkt en vergezeld met meer informatie dan bij de Gall&Gall. Snel geleverd, heel betrouwbaar!

Urte Baumfalk

Teleurstellend

Deel je ervaring

Ik heb niet dat gekregen wat ik besteld had. Telefonisch werd mij na levering meegedeeld dat de wijn die ik wilde wel op de site wordt aangeboden maar niet meer leverbaar is. Ik kan de geleverde... Ik heb niet dat gekregen wat ik besteld had. Telefonisch werd mij na levering meegedeeld dat de wijn die ik wilde wel op de site wordt aangeboden maar niet meer leverbaar is. Ik kan de geleverde flessen terug sturen, op eigen kosten...
De geleverde wijn is elders 33 % goedkoper. Bij een volgende bestelling zou ik 10% korting kunnen krijgen, maar na deze ervaring bestel ik zeker niet nog een keer!

Truus Saaltink

Bestelling Rosé.

Deel je ervaring

Deze Gielo wordt deze zomer mijn Rosé.

Gerard Kluivingh

ZWARE STRAF ?

Deel je ervaring

18 Crimes heet de wijn. Een zware straf ? Nee, niet via de Wijnbroeders. Werkzame website, eenvoudig bestellen en betalen. Daarnaast wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je... 18 Crimes heet de wijn. Een zware straf ? Nee, niet via de Wijnbroeders. Werkzame website, eenvoudig bestellen en betalen. Daarnaast wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en hebt het snel in huis. Laat het snel jouw broeder worden. Top wijnen.

Slief-Veldhuis

Attent bedrijf

Deel je ervaring

Geld van niet geleverde verpakking gelijk terug

Roiseux

Ok

Thomas

Geweldig advies en service.

Deel je ervaring

Heel verrast dat de gelegenheid geboden werd en er contact werd gezocht als mijn favoriete wijn weer voorradig was.