Snelheid van de levering

Perfect en snelle service

Mooie layout en kleur

Het aanpassen werkt niet soepel

Eline

Goede service, snelle levering. Makkelijk te maken!

Mooie kwalitatief goede kaartjes!

Loes Hendriks

Goede kwaliteit en snelle service.

Goede kwaliteit van de kaartjes, fijn dat je vooraf het kaartje kunt maken en opslaan om later nog aan te passen en dan te bestellen.

Wij hebben geen verbeterpunten

Goede service, fijn dat je een proefkaartje krijgt vooraf. Prijs kwaliteit verhouding is goed!

Proefkaartje

Erg positief. Je kan een aantal proefkaartjes bestellen. Dat maakt het hele bestelproces erg prettig; je weet namelijk precies hoe je kaartje eruit gaat zien.

De online kaartjes editor

Shanti

Leuke ontwerpen staan erop. Vind het alleen niet gebruiksvriendelijk om aan te passen. Staat op telefoon maar verspringt veel en pakt vaak niet omdat het heel klein is. Volgende keer ga ik toch... Leuke ontwerpen staan erop. Vind het alleen niet gebruiksvriendelijk om aan te passen. Staat op telefoon maar verspringt veel en pakt vaak niet omdat het heel klein is. Volgende keer ga ik toch kijken voor wat anders

Leuke ontwerpen!

De manier van het aanpassen/ontwerpen naar eigen smaak. En het uploaden van foto’s duurt een eeuwigheid!

Hele mooie geboortekaartjes en goede service!

Groot aanbod, prima prijs-kwaliteit verhouding, snelle service

Ik had het leuk gevonden als er nog iets meer bewerkmogelijkheden waren in de software

Evelien Brouwer

Professioneel, ik wilde graag een ander formaat raamsticker en babyborrel kaartje. Dat was binnen no time geregeld

Snelheid van het beantwoorden van mijn mails

Actiever via sociale media

Jill Leeuwenhage

Makkelijke tool om je Geboortekaartje te ontwerpen, super veel mogelijk heden en fantastisch resultaat op het gedrukte kaartje!

Makkelijk, ruime keuze, snel en super vriendelijk

Reactie WIJ Geboortekaartjes:

Beste Jill,
Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met het eindresultaat! Daar doen we het voor.
We wensen je veel geluk toe met de kleine.
Hartelijke...
Beste Jill,
We wensen je veel geluk toe met de kleine.
Hartelijke groeten,
Team WIJ Geboortekaartjes

Daisy Janss

Super mooie kaartjes!

Mooie stevige kaarten, snelle levering

N.v.t