Snelheid van de levering

Over het algemeen leuke kaart, lettertype ziet er goed en duidelijk uit online echter in werkelijkheid heel anders, lichte kleuren raad ik echt af! Die zie je vrijwel niet

Leuke afbeelding

Konstantin

Fast and convenient

Big variety of premade templates, fast delivery

Dennis

Goeie snelle service

Goede service en aftersales

Heel mooi kaartje, goede nazorg

Scherp opgemerkt dat de naam nog niet overal consistent was aangepast.

Marlies Bleuming

Prima!

Melissa Arends

Heel Goed!!

Gebeld om iets aan te passen wat zelf niet was gelukt. Medewerker heeft het voor mij netjes aangepast. Zo fijn!!

Wouter

Mooie print van eigen ontworpen kaartjes, online tool werkt ok, maar niet altijd even goed of intuïtief. Website reageert niet altijd even goed en vergeet soms laatste acties.
Minder snel dan...
Minder snel dan geadverteerd, duurde meerdere werkdagen terwijl er geen speciale acties nodig waren.
Etiketten van slechte kwaliteit, een onbepaald aantal kaarten is verdwenen en nooit aangekomen. De inkt smeerde uit in de sorteermachine. Klantenservice uitte begrip maar kwam ons niet tegemoet terwijl er potentieel tientallen kaarten niet zijn aangekomen.

Mooie kwaliteit print

Nicole

Viel tegen

Veel keuze en de proefkaartjes werden snel geleverd.

Snelle en goede service, ziet eruit zoals ik verwachtte

Snelle service, voldoet aan verwachtingen

Waiying

Super!

Gevraagd om een digitale kopie, voor familie in het buitenland. Ontvangen en goede kwaliteit