Snelheid van de levering

Philip

Snel leveren

Snel levering

Niks

Proefdruk niet binnen gekomen. 3x gebeld, uiteindelijk via track and trace verzonden. 2 kaartjes besteld, maar 1 kaartje 2x ontvangen en de ander niet.

Wel snelle reactie en meedenken...

Wel snelle reactie en meedenken van klantenservice.

Uiteindelijke bestelling snel binnen, maar goudfolie was op een aantal kaartjes scheef gedrukt. Er zaten meer kaartjes in dan besteld, zodat de scheve bedrukking geen problemen gaf

Klantenservice

Goudfolie scheef

Lian

Super goed, er was 1 datum op de kaart niet aangepast door ons. Dus ze mailde of het aangepast moest worden voordat ze gedrukt werden. Gelukkig zagen ze dit op tijd en wilde ze dit aanpassen voor... Super goed, er was 1 datum op de kaart niet aangepast door ons. Dus ze mailde of het aangepast moest worden voordat ze gedrukt werden. Gelukkig zagen ze dit op tijd en wilde ze dit aanpassen voor ons. Super bedankt

Oplettendheid bij de eindcontrole,

Mooie kaartjes blij mee

Kwalitatief goede mooie kaartjes

Het aantal sluitstickers beter vermelden. Ik had 30 kaarten en 24 sluitstickers

Rilana van de Kamp-Leunge

Goede service, erg blij met de kaartjes!

Service, prijs/kwaliteit

Erg mooie kaartjes en mooie raamsticker

Mooi ontwerp en snel geleverd

Bepaalde informatie was bij het bestellen niet duidelijk, hierdoor krijg je juist meer werk omdat het niet geheel duidelijk was wat de maat van de raamsticker was. Zeer vriendelijk geholpen, ook... Bepaalde informatie was bij het bestellen niet duidelijk, hierdoor krijg je juist meer werk omdat het niet geheel duidelijk was wat de maat van de raamsticker was. Zeer vriendelijk geholpen, ook geen probleem verder.

Helpen met wijzigingen

Bij ons stond er een fout in het kaartje, het icoontje van het gewicht en lengte waren verkeerd om. Deels onze fout, maar we hadden gehoopt dat dit door jullie wel gezien zou zijn (aangezien jullie... Bij ons stond er een fout in het kaartje, het icoontje van het gewicht en lengte waren verkeerd om. Deels onze fout, maar we hadden gehoopt dat dit door jullie wel gezien zou zijn (aangezien jullie aangeven dat de kaartjes grondig worden na gekeken voor verzending)

Ons geboortekaartje is helemaal naar wens. Veel mogelijkheden om de kaart te bewerken naar smaak. Vriendelijke klantenservice.

Snelle reactie op aanvraag wijziging.

Via de telefoon werkt het niet altijd even goed om de kaart te bewerken.

We zijn heel tevreden. De kaartjes werden snel bezorgd en zijn van goede kwaliteit. Ook zijn de kleuren mooi geprint.

Goede mogelijkheden om zelf je kaartje te ontwerpen precies naar eigen smaak. Duidelijke informatie over de producten (bijvoorbeeld hoeveel dpi een afbeelding moet zijn of wat voor papier mooi zal... Goede mogelijkheden om zelf je kaartje te ontwerpen precies naar eigen smaak. Duidelijke informatie over de producten (bijvoorbeeld hoeveel dpi een afbeelding moet zijn of wat voor papier mooi zal staan bij een kaartje).

Soms moest ik wat langer zoeken om de informatie te vinden die ik zocht. Uiteindelijk had ik wel altijd een antwoord op mijn vragen.

Kristina Dimitrova

Perfect design good quality