Hans Veberkt

Snel, toegankelijk, gemakkelijk, vriendelijk en duidelijk.
Communicatie zeer goed, proces wordt prima begeleid.

Jonkman

Correct gehandeld, ook na verkoop.

Rob Hollerman

Zeer snel contact, en prettig contact via telefoon. Perfecte afhandeling, dus zeer tevreden over dit bemiddeling bedrijf.

Peter de nijs

Zeer klantvriendelijk professioneel bedrijf en eerlijk en betrouwbaar komen afspraken goed na

Heijmans

Correct, zeer vriendelijk en snel behandeld.

Onno Jaarsveld

Snel en correct.

Theo van der Burgt

Na de aanmelding bij wij verkopen uw motorfiets wel kreeg ik al snel telefonisch contact met een medewerker die mij haarfijn uitlegde hoe het e.e.a. in zijn werk ging. Na een week wederom een... Na de aanmelding bij wij verkopen uw motorfiets wel kreeg ik al snel telefonisch contact met een medewerker die mij haarfijn uitlegde hoe het e.e.a. in zijn werk ging. Na een week wederom een telefoontje en hopla mijn motor verkocht en alles snel en zeker afgewerkt. Top👍👍

Het eerste contact met de firma was direct goed. Na het aanmelden van het object werd duidelijk geinformeerd over de volgende stap (pen).

Het leggen van de contacten met het netwerk...

Het leggen van de contacten met het netwerk kopers is zeer snel verlopen. Het resulteerde in een bod, die telefonisch is besproken.
De klantvriendelijkheid en de wijze waarop de transactie is verlopen zijn een pluim waard.

Wijverkopenuwmotorfiestwel.nl is echt een aanrader.

bouman

Voor de eerste keer met dit bedrijf zaken gedaan ze hebben mijn verkoop correct en netjes gedaan volgens afspraak
ik ben zeer tevreden en zou anderen dit ook aanraden geen poespas maar...
ik ben zeer tevreden en zou anderen dit ook aanraden geen poespas maar gewoon netjes en eerlijk

Jeffrey

Supergoed geholpen en een goede prijs gekregen voor mijn motor.