Snelheid van de levering

K. Visser

Uitstekend

Ruim aanbod, helemaal naar eigen wens te maken, makkelijk te leren, snel en duidelijk geholpen bij problemen

Denise Rietvelt

Slecht

Vriendelijk aan de telefoon

Groot aanbod en supersnelle levering. Zowel het proefkaartje als de grotere oplage waren heel snel in huis. Ook de stickerservice voor adressen vonden wij heel fijn.

Supersnelle levering

Geboortekaartjes

Snel levering

Snelle levering, kaartje fijn naar wensen aan te passen

Veel keuze

Solana

Fantastisch

Ze bellen als ik zelf een fout maak op het kaartje dat is geweldig anders hadden we een kaart gehad die niet klopte

Fijne site met gemakkelijke bewerkingsprogramma

Snelle reactie op vragen

Mirte Adema

Duidelijk, makkelijk en prachtig!

Leuke designs, makkelijk te bewerken en fijn een gratis proef kaartje! Uiteindelijke kaart ook heel mooi, veel complimenten gekregen.

Richard Rieswijk

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit en service van WIJ Geboortekaartjes. De kaartjes werden met 2 dagen netjes en snel thuisbezorgd

Goede kwaliteit
Snelle service

Wat een keuze! Uiteindelijk een mooi kaartje van een goede kwaliteit gekozen om de
geboorte van onze kleine te verkondigen :) levertijd was wat lang gezien er staat vandaag besteld morgen verzonden. Wij hebben bijna een week (met het weekend er wel tussen) moeten wachten maar gelukkig wel de moeite van het wachten waard!

Veel keuze en veel mogelijkheden om je kaart te personaliseren!