Snelheid van de levering

Een super mooi kaartje, helemaal blij mee!

Super mooie kaartjes

Ik vond dat je nogal snel de achtergrond van het kaartje onbewust aan het verslepen was. Dus dat vond ik een irritant puntje. Misschien dat je die vast kan zetten of iets dergelijks.

Cynthia

Goeie kwaliteit

Mooie kaarten

Jennifer en Martin van Straaten

Helaas niet helemaal tevreden

Makkelijk te bestellen

Schuin afgesneden en de vouwlijn klopte niet

Esther

Super fijne plek om je geboortekaartje te maken en hele goede service. Zeer tevreden ook met ons eigen geboortekaartje en sluitstickers 😊

Makkelijk in gebruik en erg duidelijk. Daarnaast is het proefkaartje ook erg snel binnen.

Nancy

Verschillende proefdrukken besteld voordat wij de definitieve bestelling deden. Het bestellen ging heel makkelijk en uiteindelijk zijn wij heel tevreden met het resultaat. Familie en vrienden vonden... Verschillende proefdrukken besteld voordat wij de definitieve bestelling deden. Het bestellen ging heel makkelijk en uiteindelijk zijn wij heel tevreden met het resultaat. Familie en vrienden vonden het ook een hele mooie kaart. Volgende keer gaan we zeker weer hier onze geboortekaartjes bestellen

Proefdruklen bestellen

Nvt

Renate

Erg tevreden!

De kaartjes worden nagekeken en je krijgt bericht als er iets niet lijkt te kloppen.

Jaimy Jongebloed

Wat een ontzettend fijne service verlenen jullie! Ik had op het kaartje een typefout gemaakt en werd daarop geattendeerd door een medewerker van jullie. Zo kon ons geboortekaartje in alle perfectie... Wat een ontzettend fijne service verlenen jullie! Ik had op het kaartje een typefout gemaakt en werd daarop geattendeerd door een medewerker van jullie. Zo kon ons geboortekaartje in alle perfectie worden gedrukt.

Klantenservice!
Kwaliteit van de producten

Nathasja

Overzichtelijk, makkelijk aan te passen, snelle levering.

Overzichtelijk, makkelijk aan te passen, snelle levering.

Artemis

Best quality, assortiment and customer service ever! I am a returning customer and my experience remains the same as previously. High quality and lovely variety for any taste and budget.

The best customer care!

Nothing really.

Eva Van Assel

Algemeen tevreden, groot deel kaartjes wel licht beschadigd

Helpdesk makkelijk bereikbaar, snelle levering

Wij hadden een kaartje met foliedruk, bij een groot deel van de kaartjes was de letter C op de achterkant beschadigd (folie zat een bubbel op en stukje folie af) wat wel jammer was voor de prijs die... Wij hadden een kaartje met foliedruk, bij een groot deel van de kaartjes was de letter C op de achterkant beschadigd (folie zat een bubbel op en stukje folie af) wat wel jammer was voor de prijs die we betaald hebben. De kaartjes die goed waren waren wel in orde !