Snelheid van de levering

Erg mooie kaartjes en mooie raamsticker

Mooi ontwerp en snel geleverd

Bepaalde informatie was bij het bestellen niet duidelijk, hierdoor krijg je juist meer werk omdat het niet geheel duidelijk was wat de maat van de raamsticker was. Zeer vriendelijk geholpen, ook... Bepaalde informatie was bij het bestellen niet duidelijk, hierdoor krijg je juist meer werk omdat het niet geheel duidelijk was wat de maat van de raamsticker was. Zeer vriendelijk geholpen, ook geen probleem verder.

Helpen met wijzigingen

Bij ons stond er een fout in het kaartje, het icoontje van het gewicht en lengte waren verkeerd om. Deels onze fout, maar we hadden gehoopt dat dit door jullie wel gezien zou zijn (aangezien jullie... Bij ons stond er een fout in het kaartje, het icoontje van het gewicht en lengte waren verkeerd om. Deels onze fout, maar we hadden gehoopt dat dit door jullie wel gezien zou zijn (aangezien jullie aangeven dat de kaartjes grondig worden na gekeken voor verzending)

Ons geboortekaartje is helemaal naar wens. Veel mogelijkheden om de kaart te bewerken naar smaak. Vriendelijke klantenservice.

Snelle reactie op aanvraag wijziging.

Via de telefoon werkt het niet altijd even goed om de kaart te bewerken.

We zijn heel tevreden. De kaartjes werden snel bezorgd en zijn van goede kwaliteit. Ook zijn de kleuren mooi geprint.

Goede mogelijkheden om zelf je kaartje te ontwerpen precies naar eigen smaak. Duidelijke informatie over de producten (bijvoorbeeld hoeveel dpi een afbeelding moet zijn of wat voor papier mooi zal... Goede mogelijkheden om zelf je kaartje te ontwerpen precies naar eigen smaak. Duidelijke informatie over de producten (bijvoorbeeld hoeveel dpi een afbeelding moet zijn of wat voor papier mooi zal staan bij een kaartje).

Soms moest ik wat langer zoeken om de informatie te vinden die ik zocht. Uiteindelijk had ik wel altijd een antwoord op mijn vragen.

Kristina Dimitrova

Perfect design good quality

Quality and fast delivery

NA

Een super mooi kaartje, helemaal blij mee!

Super mooie kaartjes

Ik vond dat je nogal snel de achtergrond van het kaartje onbewust aan het verslepen was. Dus dat vond ik een irritant puntje. Misschien dat je die vast kan zetten of iets dergelijks.

Cynthia

Goeie kwaliteit

Mooie kaarten

Jennifer en Martin van Straaten

Helaas niet helemaal tevreden

Makkelijk te bestellen

Schuin afgesneden en de vouwlijn klopte niet

Esther

Super fijne plek om je geboortekaartje te maken en hele goede service. Zeer tevreden ook met ons eigen geboortekaartje en sluitstickers 😊

Makkelijk in gebruik en erg duidelijk. Daarnaast is het proefkaartje ook erg snel binnen.

Nancy

Verschillende proefdrukken besteld voordat wij de definitieve bestelling deden. Het bestellen ging heel makkelijk en uiteindelijk zijn wij heel tevreden met het resultaat. Familie en vrienden vonden... Verschillende proefdrukken besteld voordat wij de definitieve bestelling deden. Het bestellen ging heel makkelijk en uiteindelijk zijn wij heel tevreden met het resultaat. Familie en vrienden vonden het ook een hele mooie kaart. Volgende keer gaan we zeker weer hier onze geboortekaartjes bestellen

Proefdruklen bestellen

Nvt