SR

Beste advocaat van Nederland! Een flinke ontnemingsvordering op 0 kunnen zetten!

Communicatie is top, gelijk antwoord op al je vragen!

Niks

Hekim

Zeer tevreden

Oplettendheid gefocust

Alles is al top

n.v.t.

Zeer tevreden, erg professioneel.

Kent her dossier goed en weet waar hij op moet letten.

n.v.t.

Harie

Zeer goed een echte aanraader

afspraken

het is gewoon een top advocaat!!!

Y.Luking

Ik heb een hele goeie ervaring met deze bedrijf.

De Advocaat kan goed luisteren geef goede advies en is heel betrokken.

Geen. Mijn ervaring was uitstekend.

E

Erg positief, vrijgesproken

Sociaal, secuur, professioneel

Nabizad

Johan keizer was best hij heft goed alles goed gedaan ik ben blij denk je wel Mr Keizer. Nabizada

Hij heft echt veel energie om zaken te regelen

Everything was good

Marcia

Heel goede service vrijpleiting heel goed

Heel meegaand en meedenkend en geef goede adviezen

Bert Veenstra

Hij heeft ons erg goed geholpen en zijn zeer tevreden over de werkwijze van meneer keizer. als het ooit weer gebeurt bellen we hem..

krachtig in zn verwoording naar de rechters

Maurits M

Ik heb de de samenwerking met mr. J. Keizer als zeer prettig ervaren, mr. J. keizer is een top strafrecht specialist advocaat die zijn vak goed kent. Mijn ervaring met mr. Keizer beschrijf ik als:... Ik heb de de samenwerking met mr. J. Keizer als zeer prettig ervaren, mr. J. keizer is een top strafrecht specialist advocaat die zijn vak goed kent. Mijn ervaring met mr. Keizer beschrijf ik als: professioneel, vakkundig, correct, snel en persoonlijk.

Mr. keizer uitstraling vind ik zeer positief, hij stelt je gerust en heeft een scherp aandachtig luisterend oor en heeft hart voor je zaak, vanaf mijn staande houden tot de intake gesprek is mij duidelijk dat mr. J. keizer kennis van zaken heeft, hij geeft aan maar ook schetst hij een duidelijk beeld over hoe een proces kan lopen en en wat ik van een strafrecht specialist advocaat kan verwachten.

mr. Keizer bestudeert en onderzoekt mijn zaak zeer grondig. Als je de Rechtszaal binnenkomt, dan hebt je een ervaren strafrechtspecialist, die het hele gehele politie dossier onderuit haalt in zijn pleidooi, mr J. Keizer, onderzoekt de zaak zeer grondig en houd een draadkrachtig professioneel pleidooi.

Sterke punten van mr. J. Keizer m.b.t. mijn zaak het volgende:
* ONDERZOEKEN
* ANALYSEREN
* SAMENVATEN CONCLUDEREN
* CONCLUSIE TREKKEN

Mijn ervaring is dat ik geen verbeter punten kan toevoegen, alleen een zeer deskundig en professioneel compliment: een tien met een griffel.