Tom Hagen

Als je in de problemen zit omtrent een hennep plantage raad ik jou 100% dit kantoor te bellen, ga niet zelf beslissing nemen maar bel een expert,En laat je adviseren ,door de advies van Johan is het... Als je in de problemen zit omtrent een hennep plantage raad ik jou 100% dit kantoor te bellen, ga niet zelf beslissing nemen maar bel een expert,En laat je adviseren ,door de advies van Johan is het niet eens tot een rechtszaak gekomen bij mij .
En daar ben ik hem zeker dankbaar voor .
Een specialist op zijn gebied !!šŸ™šŸ½

Daadkrachtig Advies

Niks alles was top!

Mike

ZOEK NIET VERDER !! Beste advocaat die mij ooit heeft bijgestaan!

Weet waar hij mee bezig is en begeleid je goed naar je zaak toe.

Receptie kan wel een cursus ABN gebruiken.

A. Davina

Ik heb zeer positieve ervaringen met Wietplantage-opgerold. De hulp was beter dan verwacht en de aanwezige kennis en betrokkenheid was indrukwekkend goed.

- veel kennis
- reeel advies
- contact houdend

ik heb geen advies voor verbeteringen

Waterval

Zeer goede communicatie en afspraken

De Heer Keizer is Harvey Spector

Uitstekende service

Goed advies

Nee ik heb geen verbeterings punten

M

Ik heb met Johan alleen maar goede ervaringen

Nvt

S.P.

Kort en duidelijk; een prima advocaten kantoor dat perfectie nastreeft, zich goed inleest in de ten laste legging, goed advies geeft en een duidelijke pleitnota voorhoud met het streven om een zo... Kort en duidelijk; een prima advocaten kantoor dat perfectie nastreeft, zich goed inleest in de ten laste legging, goed advies geeft en een duidelijke pleitnota voorhoud met het streven om een zo laag mogelijke straf te bewerkstelligen voor hun cliƫnt, voor iedereen aan te raden die met de opium wetgeving te maken heeft en/of krijgt, chapeau voor het kantoor, S. P.

Alles en waar voor het geld

Ik zou niet direct weten wat,

Johan keijzer

Top perfect alle hulp gekregen en goed

Geen gelul ze weten wat ze doen

Niks

frits

Johan is een ervaren advocaat die mij heel goed geholpen heeft met een onmogelijke zaak toch het gewenste resultaat te behalen ,ben hem zeer dankbaar ben blij dat ik deze man genomen heb.ik raad hem... Johan is een ervaren advocaat die mij heel goed geholpen heeft met een onmogelijke zaak toch het gewenste resultaat te behalen ,ben hem zeer dankbaar ben blij dat ik deze man genomen heb.ik raad hem iedereen aan

hij weet weet alles van wiet telen

geen tips alles was perfect

Youssef malah

Zeer goed

Ja de juiste hulp en een topadvocaat