Amanda

Top advocaat! Eerlijk en duidelijke uitleg. Uitkomst van mijn zaak zelfs geseponeerd.

Communicatie, professioneel, snel antwoord, eerlijk, meelevend.

Iets eerder aangeven als er nog iets veranderd moet worden in de documenten.

Koen

Zeer positief! Johan heeft ons fantastisch geholpen en het had niet veel beter kunnen aflopen.

Duidelijkheid en veel verstand van zaken.

Mischa

Vrijspraak!
Mijn ervaring met Johan was zeer positief een man van zeg wat je doe, en doe wat je zeg

Open, vriendelijk, duidelijke communicatie in wat je van hun kan verwachten en andersom.

Laura

Johan Keizer is een topadvocaat die zich voor 120% voor zijn klanten inzet ! Als je denkt dat je zaak verloren is weet hij het te winnen. Ik ben hem veel dank verschuldigd. Ook vrienden van mij die... Johan Keizer is een topadvocaat die zich voor 120% voor zijn klanten inzet ! Als je denkt dat je zaak verloren is weet hij het te winnen. Ik ben hem veel dank verschuldigd. Ook vrienden van mij die opgepakt waren en een eis van 60.000 euro, hij kreeg het voor elkaar dat men niks hoefde te betalen, enkel een taakstraf terwijl het huis vol stond met planten.

Sterke charmante persoonlijkheid die een heel sterk pleidooi houd.

Geen !

SociaalPad

Een zeer positieve ervaring, ondanks de vervelende aanleiding.

To the point, duidelijke taal even wennen maar zeer verhelderend. Snel schakelen, zeer bevlogen, dijk aan kennis en ervaring. Iemand die zich zeer goed voorbereid. Je bent hier geen nummer. Er is... To the point, duidelijke taal even wennen maar zeer verhelderend. Snel schakelen, zeer bevlogen, dijk aan kennis en ervaring. Iemand die zich zeer goed voorbereid. Je bent hier geen nummer. Er is respect voor de persoon. Wat mij echter het meest positief verbaasde was het gemak waarmee hij zijn "plan de campagne" ter plekke in de rechtzaak wist om te buigen omdat de situatie daarom vroeg. Goede bereikbaarheid, snelle reacties en geen vraag is raar om te stellen. Een topper op zijn vakgebied, echt een aanrader als je iemand zoekt die je bij kan staan!

Verlies nooit het plezier en enthousiasme wat je zichtbaar in je werk stopt!

L Westhout

De heer Keizer stond mij bij in een rechtszaak in 2023

Fijne communicatie en duidelijke afspraken

Niks aan te merken. Ik was

Kuepers

Bijzonder goed en adequaat

Snel, nauwkeurig en duidelijk

Ga zo door !!

Vrijspraak!

Zeer kundig en professioneel, snel, altijd bereikbaar, doortastend, veel ervaring met humor en menselijkheid!

A.Pp.van Houwelingen

Dit bedrijf is mij aangeraden door een familielid die zelf in de advocatuur zit,en ik kan uit de grond van mijn hart zeggen dat ze het zeer terecht aanbevolen hebben.

Duidelijke communicatie
Reageert altijd binnen de kortste keren
Is eerlijk over kansen
Gaat geen zaken aan puur uit geld drang
Zeer vakkundig

Soms wat meer begrip voor de onwetendheid van de cliënt zou wel mogen.

NVT

Ze reageren direct. En geven goede tips.

Alles is bespreekbaar ze denken met je mee.