Damir hasanovic

Had heel snel een goede advocaat nodig, mijn zitting was al over een week en wist niet wat ik moest doen. Op het internet kwam ik tot Johan Keizer van wietplantage opgerold en die ging gelijk aan de... Had heel snel een goede advocaat nodig, mijn zitting was al over een week en wist niet wat ik moest doen. Op het internet kwam ik tot Johan Keizer van wietplantage opgerold en die ging gelijk aan de slag met het onderzoek en met het bestuderen van papieren wat best veel was, en heeft vervolgens gelijk op de zitting ervoor gezorgd om mij vrij te spreken. Dus ben ik zeer zeer tevreden, en mijn verwachtingen zijn overstijgd.

Doen goed onderzoek, zijn betrouwbaar, geven goed begeleiding, werken zelfs als het kort dag is, doen hun best, zijn erg goed in het vak en weten wat ze doen, en zeer proffesioneel en bovendien... Doen goed onderzoek, zijn betrouwbaar, geven goed begeleiding, werken zelfs als het kort dag is, doen hun best, zijn erg goed in het vak en weten wat ze doen, en zeer proffesioneel en bovendien vriendelijk en meelevend.

Zeer kundige, vriendelijk advocaat. Stelt je erg op je gemak.

Zeer kundig, vriendelijk, laat weten wat je ongeveer kunt verwachten.

Geen verbeterpunten

Ontzettend dankbaar, geruststellend, bekwaam en zeer professioneel.

Je bent niet alleen een cliënt, wij zijn stap voor stap meegenomen door het hele proces.
Wij wisten precies wat er zou komen. Dit als erg fijn ervaren.

Professionaliteit:ik was...
Wij wisten precies wat er zou komen. Dit als erg fijn ervaren.

Professionaliteit:ik was ontzettend onder de indruk

Verander vooral niet, vooral dat stukje dat jullie aandacht hebben voor de zorgen van een cliënt en deze te relativeren.
Dit heb ik zo gewaardeerd.

Ren Wo

Zeer prettige samenwerking, duidelijk en geruststellende werkwijze. Zeer kundige advocaten met verstand van zaken!

Verbaal bijzonder sterk onderlegd, no nonsens benadering en vooral snel en vaardig, precies wat ik in mijn zaak nodig had.

Flesje bubbels na goede afloop ?

Nick

Snelle communicatie en goed advies

Heb de helft van de straf gekregen dus dat betekend dat hij verstand er van heeft

Iets meer sociaal mag wel ook al snap ik dat die professioneel wil blijven maar grapje ofzo tussendoor mag ook wel

Aan het begin van mijn zaak was ik erg bang. Toen mr. Keizer mijn zaak overnam had ik direct het gevoel dat ik sterker in mijn schoenen stond en dit was ook zo!!! Mijn mond viel net niet open van... Aan het begin van mijn zaak was ik erg bang. Toen mr. Keizer mijn zaak overnam had ik direct het gevoel dat ik sterker in mijn schoenen stond en dit was ook zo!!! Mijn mond viel net niet open van verbazing tijdens zijn pleidooi. Ik ben na een paar dagen vrijgelaten met dank aan mr. Keizer. Dit is niet gebruikelijk voor de aangetroffen hoeveelheid. Mijn zaak is nog niet afgerond, maar ik heb er alle vertrouwen in ;-)

Mr. Keizer is daadkrachtig, duidelijk in communicatie, altijd bereikbaar, behulpzaam, beschikt over enorm veel vakkennis, professioneel en hiernaast ook vriendelijk.

Geen.

Rick Kikkert

Open,eerlijk , recht door zee,

Altijd bereikbaar. Snel antwoord. Nergens omheen draaien

J & G

Onze ervaring , vanaf het eerste moment tot het eind zeer goed en met duidelijk uitleg geholpen . Met dank aan dhr Keizer .

Bij vragen , zeer snelle beantwoording !

Heb ik niet

Robin

Goed en beleefd

Luisteren Goed en goed advies

Nvt

I heb goede evaring met dit bedrijf
Je wordt goed behandeld en netjes te woord gestaan en er wordt goed geluisterd naar je

Weet waar die over praat en heeft verstand van zaken

Geen idee