Marcia

Heel goede service vrijpleiting heel goed

Heel meegaand en meedenkend en geef goede adviezen

Bert Veenstra

Hij heeft ons erg goed geholpen en zijn zeer tevreden over de werkwijze van meneer keizer. als het ooit weer gebeurt bellen we hem..

krachtig in zn verwoording naar de rechters

Maurits M

Ik heb de de samenwerking met mr. J. Keizer als zeer prettig ervaren, mr. J. keizer is een top strafrecht specialist advocaat die zijn vak goed kent. Mijn ervaring met mr. Keizer beschrijf ik als:... Ik heb de de samenwerking met mr. J. Keizer als zeer prettig ervaren, mr. J. keizer is een top strafrecht specialist advocaat die zijn vak goed kent. Mijn ervaring met mr. Keizer beschrijf ik als: professioneel, vakkundig, correct, snel en persoonlijk.

Mr. keizer uitstraling vind ik zeer positief, hij stelt je gerust en heeft een scherp aandachtig luisterend oor en heeft hart voor je zaak, vanaf mijn staande houden tot de intake gesprek is mij duidelijk dat mr. J. keizer kennis van zaken heeft, hij geeft aan maar ook schetst hij een duidelijk beeld over hoe een proces kan lopen en en wat ik van een strafrecht specialist advocaat kan verwachten.

mr. Keizer bestudeert en onderzoekt mijn zaak zeer grondig. Als je de Rechtszaal binnenkomt, dan hebt je een ervaren strafrechtspecialist, die het hele gehele politie dossier onderuit haalt in zijn pleidooi, mr J. Keizer, onderzoekt de zaak zeer grondig en houd een draadkrachtig professioneel pleidooi.

Sterke punten van mr. J. Keizer m.b.t. mijn zaak het volgende:
* ONDERZOEKEN
* ANALYSEREN
* SAMENVATEN CONCLUDEREN
* CONCLUSIE TREKKEN

Mijn ervaring is dat ik geen verbeter punten kan toevoegen, alleen een zeer deskundig en professioneel compliment: een tien met een griffel.

H el Ha.

Ik heb goede ervaring met bedrijf heeft veel ervaring met wietplantage,s

Reageert altijd snel is altijd berijd snel om te helpen

R. A

Heel erg behulpzaam en goede service

Goede service en duidelijk

Geen zo doorgaan

Raymond Charles baumann

Een jaar geleden een hoge beroep aan gegaan voor mij en ze eigen er invast gebeten al kregen we twee dagen voor het hoge beroep een hele andere zaak opgelegd en zijn vraag naar mij was wat wil je... Een jaar geleden een hoge beroep aan gegaan voor mij en ze eigen er invast gebeten al kregen we twee dagen voor het hoge beroep een hele andere zaak opgelegd en zijn vraag naar mij was wat wil je leg je eigen neer bij de vorige zaak of ga je het aan mijn vraag naar keizer denk je dat we kans maken voor een beter verloop zijn antwoord was toen ja maar het kan ook anders lopen maar op zijn advies was probeer jij alles eerlijk te vertelen en dan doe ik het eindpleidooi en met zeer groot succes plaats dat het misschien slechter voor mij uit zou pakken gingen we al naar vermindering wat al een overwinning was maar de uitspraak twee weken later was nog beter dan gedacht ik kreeg vrijspraak wat natuurlijk geweldig was om te horen dus nogmaals advocaat Johan keizer bedankt

Zijn sterkte punt is dat hij heel veel verstand heb van dit soort zaken en een geweldig eindpleidooi heeft.

Geen verbetering nodig of tips

Andrew James Roelvink

Vreselijk goed 7 x op rij vrijgesproken

Argumenten aandragen met het oog op het wetboek , de rechters hierop wijzen en met de juiste articulatie en intonatie een pleidooi houden.

Oprecht zou ik geen 1 kunnen bedenken / mr Keizer is 24/7 als moet bereikbaar.

S

Ik heb de samenwerking met mr. J.M. Keizer als zeer prettig ervaren. Dit is een advocaat die zijn vak kent. Naar mijn mening een top advocaat!

Professionaliteit
Vriendelijk

Nvt

Baumann

Een super goede advocaat

Houdt super goede pleidooien en onderzoekt de zaak zeer grondig

Damir hasanovic

Had heel snel een goede advocaat nodig, mijn zitting was al over een week en wist niet wat ik moest doen. Op het internet kwam ik tot Johan Keizer van wietplantage opgerold en die ging gelijk aan de... Had heel snel een goede advocaat nodig, mijn zitting was al over een week en wist niet wat ik moest doen. Op het internet kwam ik tot Johan Keizer van wietplantage opgerold en die ging gelijk aan de slag met het onderzoek en met het bestuderen van papieren wat best veel was, en heeft vervolgens gelijk op de zitting ervoor gezorgd om mij vrij te spreken. Dus ben ik zeer zeer tevreden, en mijn verwachtingen zijn overstijgd.

Doen goed onderzoek, zijn betrouwbaar, geven goed begeleiding, werken zelfs als het kort dag is, doen hun best, zijn erg goed in het vak en weten wat ze doen, en zeer proffesioneel en bovendien... Doen goed onderzoek, zijn betrouwbaar, geven goed begeleiding, werken zelfs als het kort dag is, doen hun best, zijn erg goed in het vak en weten wat ze doen, en zeer proffesioneel en bovendien vriendelijk en meelevend.