Johan keijzer

Top perfect alle hulp gekregen en goed

Geen gelul ze weten wat ze doen

Niks

frits

Johan is een ervaren advocaat die mij heel goed geholpen heeft met een onmogelijke zaak toch het gewenste resultaat te behalen ,ben hem zeer dankbaar ben blij dat ik deze man genomen heb.ik raad hem... Johan is een ervaren advocaat die mij heel goed geholpen heeft met een onmogelijke zaak toch het gewenste resultaat te behalen ,ben hem zeer dankbaar ben blij dat ik deze man genomen heb.ik raad hem iedereen aan

hij weet weet alles van wiet telen

geen tips alles was perfect

Youssef malah

Zeer goed

Ja de juiste hulp en een topadvocaat

Nee

M

Helemaal top!

Doelgericht, denken in oplossingen, duidelijk

Nvt

Mike

Mijn ervaring met Johan is heel positief,
Mijn ervaring met Johan is heel positief,
Ik kreeg op maandag bericht dat ik de dag erna een zitting had, door het snelle handelen van mr keijzer is dat gelukkig uitgesteld. Hij heeft een topprestatie geleverd in de rechtszaal en ben er met een ontzettend milde straf uitgelopen.
Mr keijzer is oprecht, duidelijk, goede en snelle communicatie, en een ontzettend sterke speler in de rechtszaal!

Johan bedankt !

Communicatie, doelgericht, duidelijk

knmi advocaten

Geen klachten, prima.

communicatie, samenwerken & duidelijkheid.

weinig tot geen.

Petra N.

In mijn zeer complexe zaak heeft Mr. Keizer mij bijgestaan. Mr. Keizer is recht door zee, open en eerlijk. Hij trekt alles uit de kast en graaft net zo lang door. Mr. Keizer heeft altijd een plan... In mijn zeer complexe zaak heeft Mr. Keizer mij bijgestaan. Mr. Keizer is recht door zee, open en eerlijk. Hij trekt alles uit de kast en graaft net zo lang door. Mr. Keizer heeft altijd een plan voor ogen en zet zich volledig in om te bereiken wat hij voor wil. In mijn geval was dat vrijspraak en is dit ook volledig gelukt.
Wat ik heel prettig vond, is dat hij altijd, op mijn verzoek, bereid was om mee te gaan naar verhoren, ook al was het alleen voor mijn eigen gemoedsrust.
Ik kreeg eerlijk antwoord op al mijn vragen en kon hem eigenlijk altijd bereiken.
In mijn langdurige zaak heeft hij altijd volgehouden en zo naar vrijspraak toegewerkt.

Mr. Keizer heeft voor zichzelf een heel duidelijk plan en houd daar gedurende de gehele tijd aan vast.
Hij is een topadvocaat in zijn vakgebied. Mr. Keizer weet enorm veel, dat is duidelijk te merken als je met hem over een zaak praat.

N.

Een heel goede ervaring gehad. Enorm tevreden en met een goede afloop.

Zorgvuldig, strategisch gericht, positief ingesteld.

Nvt

Ruud

Zeer goede ervaring

Heel betrokken en veel verstand van zaken

Geeni

Goga Hunanyan