R

Goed geholpen en ook meteen. Maken een plan met je en zijn zeer goed bereikbaar voor dringende vragen.

Luisterend oor, denkt mee, adviseert en helpt goed waar nodig is

Geen verbeterpunten of tips

Memo

Meneer keizer heeft mij top bijgestaan. Duidelijk ,legt alles goed uit, heeft passie voor zn werk.

Naar mijn mening sterk in alle punten

Niks op aan te merken

Patrick Bekker

Komt op voor de cliënt en is duidelijk in zijn betoog. Duidelijk kennis vandalen.

Met fijten komen die de zaken versterken.

Die kan ik niet opnoemen omdat ze in mijn mening niet zijn.

Geheim

Top Advocaad

Jonge geest en goede communicatie

A sehic

Zeer professioneel

Attent om de kleine ding...staat klaar voor elke vraag of opmerking en help erg snel

Alleen top top top

C.N

Het is onmogelijk om in een paar zinnen te omschrijven wie Johan Keizer is. In een grote zaak, waarin er veel bewijslast was, heeft Johan zijn expertise en gedrevenheid laten zien. Met vrijspraak... Het is onmogelijk om in een paar zinnen te omschrijven wie Johan Keizer is. In een grote zaak, waarin er veel bewijslast was, heeft Johan zijn expertise en gedrevenheid laten zien. Met vrijspraak als uitspraak, in een meervoudige kamer, met als complimenten van het OM voor zijn sterke pleidooi. Mijn toekomst lag in zijn handen en daar was het veilig. Gedreven, zeer gepassioneerd en volovergave oefent hij zijn vak uit en ik heb hem in de afgelopen jaren leren kennen als een zeer kundige en talentvolle advocaat, die de zaak zeer goed aanvoelt

Enorme vakkennis, zeer gedreven, charismatisch, geeft altijd 100%

Fj

Mr keizer een advocaat met een doel

Is gedreven in zijn werk gaat door het vuur voor de klant en is er altijd als je hem nodig hebt

Niets

P. Smit

Vakkundig en snel handelen

Nazorg proces uitleg

Sherzad

Top ervaringen met Meneer Keizer, beste strafrechtadvocaat die ik tot nu toe heb gehad!

Goede argumenten, realistisch, geen valse beloftes

Meester Keijzer heeft mij gedurende het hele traject begeleid, vanaf het moment dat ik bericht kreeg dat de politie in mijn woning stond en 360 hennepplanten aan trof. In zijn communicatie is hij... Meester Keijzer heeft mij gedurende het hele traject begeleid, vanaf het moment dat ik bericht kreeg dat de politie in mijn woning stond en 360 hennepplanten aan trof. In zijn communicatie is hij helder en direct. Nadat hij het verhaal heeft aangehoord geeft hij een objectieve analyse van de situatie. Hij heeft direct aan wat je kunt verwachten tijdens de zitting en hoe te handelen tijdens het verhoor. Mocht ik ooit weer in een soortgelijke situatie terechtkomen laat ik me zeker door Johan bijstaan.

Heldere communicatie, eerlijk en kennis van het recht

Een nadeel vond ik dat ik een week had om de financiën rond te krijgen. De datum van de zitting viel gelukkig precies goed waardoor ik het uiteindelijk rond kreeg.