OW

Ik was medeverdachte in een zaak. Vanwege een zeer goed pleidooi met de nodige verwijzingen naar geldende jurisprudentie, en overige aanknopingspunten volgde VRIJSPRAAK op alle punten. TOP

Snelle, duidelijke en gerichte communicatie

aleksander

Dit zijn niet alleen advocaten ! maar hoog opgeleide advocaten .
die weten hoe ze de zaak op de juiste manier behandelen!

die ook goed luisteren naar jou verhaal en niet alleen maar...
Dit zijn niet alleen advocaten ! maar hoog opgeleide advocaten .
die weten hoe ze de zaak op de juiste manier behandelen!

die ook goed luisteren naar jou verhaal en niet alleen maar kijken naar de centen die ze kunnen verdien .

heb met meerdere advocaten te maken gehad in mijn leven maar zo een als Johan die vind je niet meer in nederland !!

vrijspraak weten te behalen waar het eigenlijk niet mogelijk was.

iedereen heeft verbeter punten maar bij dit advocaten kantoor zou ik het niet weten.

Yuri

Goed bijgestaan in onze rechtzaak en ook in zeer korte tijd goed opgenomen en verdedigd

Snel en goed

Anneke Steenbergen

Ontzettend fijn geholpen, goede uitleg. Snel en toch met rust!

Heerlijk snel, via whatsapp reacties over en weer. Zeer gemotiveerd aan de slag. Uitgebreid voorbereidt.

Dennis van Mill

Zeer goede hulp, eerlijk, recht door zee, geen poespas, laten duidelijk en direct weten waar je staat, zeer fijne ondersteuning.

Goede kennis van zaken

Harrekiet

Zeer tevreden! zelfs met dit rechtssysteem een goede uitkomst.

Goede kennis van de zaken die hij aanbied

Voorbereiding met cliënt kan iets meer

Keizer advocaat

Zeer goed

Duidelijk, begrijpelijk goed bereikbaar en attent.

Soms te moeilijk om verschillende soorten documenten aan te leveren

Jennifer Jonker

Onze ervaring was heel goed. Er werd adequate service verleend

Duidelijke en eerlijke communicatie

nee

Max

Zaak gewonnen

Uitgezocht tot op de bodem

Ga zo door

Berdt

Begon met een zakelijk manier van praten over geld, dit gaf me even een vreemd gevoel, maar gelukkig werd het al snel een goed gesprek. Als klant ben je als een kat in een vreemd pakhuis. Na de... Begon met een zakelijk manier van praten over geld, dit gaf me even een vreemd gevoel, maar gelukkig werd het al snel een goed gesprek. Als klant ben je als een kat in een vreemd pakhuis. Na de betaling werd het ook anders en komt het goede gevoel en vertrouwen snel naar boven. TOP Advocaat Johan Keizer en niet alleen omdat we de zaak tot een goed einde hebben gebracht maar ook als mens ......... Geen gelul duidelijk en eerlijk kort maar zakelijk.

Duidelijk niet eromheen draaien zoals het is is het, top advocaat geen Haarlemmer dijkjes fantastische kerel duidelijk doortastend met zijn aanpak.

Iets minder de nadruk leggen op betalen eerder doen we niks, kwam bij mij een beetje raar over........... Een dik advies als je wat hebt in deze luister naar Mr Keijzer doe wat hij wil volg... Iets minder de nadruk leggen op betalen eerder doen we niks, kwam bij mij een beetje raar over........... Een dik advies als je wat hebt in deze luister naar Mr Keijzer doe wat hij wil volg zijn raad. ook ik dacht eerst doe het zelf wel maar niet doen dit scheelt je 99% van alle stress. iedereen weet het beter maar wees wijzer ga naar Keizer