Patrick Trommelen

Er zijn altijd verbeter punten. Maar het zal bij Wiertz in de hele kleine details zitten. 👍😃

Melle Duda

Ik zou nu graag op andere plekken willen staan

Nee geen aanmerkingen

Patrick Snijders

Wat ik jammer vind is dat ik nog steeds geen ict-ondersteuning heb gekregen. Ik bedoel dan een laptop waarmee ik in de systemen kan e.d.
Ik gebruik nog de laptop van mijn oude werkgever....
Ik gebruik nog de laptop van mijn oude werkgever. Komende vrijdag moet ik deze echter inleveren en dan moet ik de laatste week zonder? Dit terwijl de laatste week druk is qua gesprekken en eventuele vastlegging.

Gaiazoo

Ik heb via dit bedrijf gewerkt bij gaiazoo en heb slechte ervaring ik ben ontslagen door een duzie op de werkvloer maar er werd alleen naar de andere kant van het verhaal geluisterd en ze hebben mij... Ik heb via dit bedrijf gewerkt bij gaiazoo en heb slechte ervaring ik ben ontslagen door een duzie op de werkvloer maar er werd alleen naar de andere kant van het verhaal geluisterd en ze hebben mij op een donder van 14:00 tot 22:45 laten werken terwle ik na onderzoek niet langer dan 3 uur op een doordeweeks schoolweek dag en mag werken en ik mag na 19:00 niet werken echt een schande doe wat aan je personeel wiertz jullie horen hier rekening mee te houden niet ik zelf als 14 jarige

Bente Essers

Ik vind het gewoon belangrijk dat ik er plezier in heb! En dat ik lekker kan werken met vriendinnen.

Loes Roomans

Het enigste wat ik minder vind is de communicatie met mijn eigenlijke contactpersoon, dit ging over mijn contract, de eerste werkdag, het aanleveren van een VOG, het opgeven van uren en testen die... Het enigste wat ik minder vind is de communicatie met mijn eigenlijke contactpersoon, dit ging over mijn contract, de eerste werkdag, het aanleveren van een VOG, het opgeven van uren en testen die gemaakt moesten worden. Het contact is uiteindelijk enorm goed opgepakt via Rowan, hij heeft mij duidelijk en snel geholpen.

Alexandra Tongos

Leuke mensen bij wiertz zeer vriendelijk heel tevreden over mijn werk en collega,s

Administratief zijn jullie processen (facturering) eindelijk weer op orde. Top dat de gewijzigde werkwijze weer is teruggedraaid en dat het nu weer loopt zoals wij van jullie mogen verwachten (alle... Administratief zijn jullie processen (facturering) eindelijk weer op orde. Top dat de gewijzigde werkwijze weer is teruggedraaid en dat het nu weer loopt zoals wij van jullie mogen verwachten (alle taken bij verschillende afdelingen onderbrengen werkt dus niet in de praktijk - denk aan inzet flex, huisvesting. Dat dit nu bij 1 team is ondergebracht zorgt voor een heel stuk minder chaos!)

John Korsten

Zoals reeds eerder aangegeven : zeer tevreden over persoonlijk contact en wijze waarop we de afgelopen periode zijn geholpen.