Nathalie Beekmans

Bij goedhart ..werken mensen waar ik zo ruzie mee kan krijgen je staat ergens aan de lijn 2 min word naar inpak gestuurd sta je daar doosjes uit te klappen na 3 min taarten in de kratten doen ben... Bij goedhart ..werken mensen waar ik zo ruzie mee kan krijgen je staat ergens aan de lijn 2 min word naar inpak gestuurd sta je daar doosjes uit te klappen na 3 min taarten in de kratten doen ben geen speelpoo die je op en neer kunt zetten en heb hun dat ook meteen gezegt ..zo leer je dus niks als je na 5 min weer iets anders moet doen

Het werk is goed te doen en het salaris is meer als prima voor een 16 jarige.

Prima begeleiding.

Wiertz/ Berner BV

Slechtste uitzendburo ooit

Ik ben zeer tevreden

Jullie zijn altijd fijn snel met reageren! antwoorden op vragen heb ik meestal dezelfde dag nog

Hans van den Bogert

Ben al zeker 4 jaar in dienst bij polygarde

Roger Pieters

Alles prima naar wens

Het is meer dan stevig aanpakken ,en er wordt als beginneling vaak op je neer gekeken

Kathleen Wongsodikromo- van der Linden

Daar ik nog te kort werk voor u, heb ik nog geen op-of aanmerkingen, maar heb t gevoel dat dit ook niet zal gebeuren.
Ik ben namelijk zeer tevreden en vind mijn werkzaamheden zo leuk ! Zo blij...
Ik ben namelijk zeer tevreden en vind mijn werkzaamheden zo leuk ! Zo blij om op deze manier te kunnen helpen met de huidige situatie op de wereld.
Ook onze communicatie verloopt zeer vriendelijk en correct .
vr gr