Bij mijn aanvang had ik ineens een andere contactpersoon bij Wiertz. Ik had het prettig gevonden als ik daarvan op de hoogte was gesteld, na 1 week ging mijn nieuwe cp op vakantie en kwam er weer... Bij mijn aanvang had ik ineens een andere contactpersoon bij Wiertz. Ik had het prettig gevonden als ik daarvan op de hoogte was gesteld, na 1 week ging mijn nieuwe cp op vakantie en kwam er weer een andere in beeld.
Ik zou het fijn vinden als Magdalena mijn vaste cp is en blijft.

Sjors Habets

Een erg fijne loonspecificatie krijg ik bij Wiertz, zo’n loonspecificatie heb ik niet bij elke werkgever gekregen.

Meer persoonlijk contact de eerste week

Ik heb 33 jaar voor broekman gewerkt dus ik wist wat me te wachten stond.
salaris is goed maar kan altijd beter.

Maria Vergoossen

I like it

Ik heb geen dingen die ik nog wil delen!

Louis Fijen

Voor mij doen jullie het goed, want meer kan ik er niet overschrijven.

Louis Fijen

Ik heb weinig aan te merken jullie hebben mij prima behandeld en alles goed geregeld dank je wel daarvoor

Louis Kissels

1. Ik wil een overzicht van mijn kloktijden zodat ik kan kijken of een loonslip daarmee in overeenstemming is.
2. Ik wil op tijd betaald krijgen, dat is nu niet het geval.
3. Als ik iets...
2. Ik wil op tijd betaald krijgen, dat is nu niet het geval.
3. Als ik iets vraag wil ook een antwoord. Dat is niet het geval bij de uitblijvende loonbetalingen.

Ik heb in mijn baan bij gemeente kerkrade gedurende 20 jaar heel veel te maken gehad met vragen van klanten/cliënten op verschillende werkvakantie, wmo, bouw, openbare ruimte, sociale dienst, zowel... Ik heb in mijn baan bij gemeente kerkrade gedurende 20 jaar heel veel te maken gehad met vragen van klanten/cliënten op verschillende werkvakantie, wmo, bouw, openbare ruimte, sociale dienst, zowel telefonisch alsook per mail. Niet altijd even gemakkelijk, maar van mij en mijn collegas werd verwacht dat deze beantwoord werden binnen 24 uur. Harde eis van werkgever. Dat mag bij wiertz beter vind ik. Voor de rest ben ik tevreden.