Cynthia Grefen

Het echte grote nadeel is de uitbetaling van het loon. Alle rekeningen worden aan het eind van de maand afgehouden en de loon komt pas in het begin van de nieuwe maand. Niet iedereen heeft geld... Het echte grote nadeel is de uitbetaling van het loon. Alle rekeningen worden aan het eind van de maand afgehouden en de loon komt pas in het begin van de nieuwe maand. Niet iedereen heeft geld achter de hand om dit te kunnen overbruggen.

Als tussendoor een prima baan. Ik kijk wel verder uit naar een baan met klantencontact. Maar niet in een callcenter. Groetjes Egon

De flexwrapp ging niet zo goed. Eens daarop kijken. Anders is het echt goed!

Carlos Restani Morcatti

De tijd van mij eerste werkdag ben ik laat te weten gekomen. Veder waren een paar anderen dingen niet naar mij van tevoren communiceert, zoals dat ik naar een andere KFC moet gaan werken vanaf... De tijd van mij eerste werkdag ben ik laat te weten gekomen. Veder waren een paar anderen dingen niet naar mij van tevoren communiceert, zoals dat ik naar een andere KFC moet gaan werken vanaf volgende maand.

De flexwrapp ging niet zo goed. Eens daarop kijken. Anders is het echt goed!

Carlos Restani Morcatti

Ik werk bij clippers venray. Om in te klokken en uit te klokken wordt er gebruik gemaakt van een vingerscan.
Alleen is het zo, dat vanwege het werk, mijn vinger waarmee ik scan, uitgedroogd is geworden, waardoor de scanner mijn vingerafdruk niet meer herkent. Heb hierdoor afgelopen weekend niet in en uit kunnen klokken. Heb het uiteindelijk via de teammanager gedaan. Maar het zou fijn zijn als er een alternatieve manier is om in en uit te klokken.
Voor de rest zeer tevreden.

Lieke Vos

Eigenlijk niet