Geen beoordelingen

Ik heb geen verbeterpunten te melden ten opzichte van jullie service! Ik ben nog altijd tevreden met jullie diensten en service!

Shaindou Camara

Hoi Wiertz
Tot nu, loopt goes
Ik vind beetje de communicatie tussen
Wiertz employes & Huitzenkracht niet
Efficient
Omdat krigt bijna nooit iemand op het telefone als je...
Hoi Wiertz
Tot nu, loopt goes
Ik vind beetje de communicatie tussen
Wiertz employes & Huitzenkracht niet
Efficient
Omdat krigt bijna nooit iemand op het telefone als je bellen
Meestal dureen dagen te antwoorden krijgen via email
Dat is lastig vind ik
Groeten
S.Camara

Ik heb het naar mijn zin, start was moeilijk nog veel vragen. Maar nu gaat het stukken beter na 4 dgn werken. De teaining was intensief vooral om dat ik moest wachten op een nieuw chromebook, zodat... Ik heb het naar mijn zin, start was moeilijk nog veel vragen. Maar nu gaat het stukken beter na 4 dgn werken. De teaining was intensief vooral om dat ik moest wachten op een nieuw chromebook, zodat ik gehele training op mijn eigen laptop heb gedaan en je dan niet in de programma,s van het chromebook kon kijken. Maar het is gelukt!

Goed geholpen complimeten hier voor

Jullie zijn echt goed en snel reageren
Ik hoop dat jullie zo verder

Fieny de Vries

Ik vind het jammer dat wijzigingen niet aan ons doorgegeven worden, bijvoorbeeld het feit dat we 20 minuten voor aanvang dienst aanwezig moesten zijn, en dat er ook maar 20 minuten betaald zouden... Ik vind het jammer dat wijzigingen niet aan ons doorgegeven worden, bijvoorbeeld het feit dat we 20 minuten voor aanvang dienst aanwezig moesten zijn, en dat er ook maar 20 minuten betaald zouden worden.
Eerst was dit een half uur, het is wel goed gekomen, maar hiervoor moest ik en anderen wel actie ondernemen,
Het gaat dan ook niet om 10 minuten meer of minder, maar om het feit dat ik hier niet over was geïnformeerd.
Verder zou ik het prettig vinden om mijn contactpersoon te kennen. Hiervoor waren eerdere bijeenkomsten op Eijckhagencollege gelegenheden geweest.
Verder hoorde ik van een collega dat hij een kerstattentie heeft ontvangen, andere toezichthouders zouden hierover ook bericht ontvangen. Echter ik heb geen bericht ontvangen.
Het zijn kleinigheden die ontbreken, dat vind ik jammer!

Vanuit Wiertz heb ik een goede start gehad en fijne communicatie. Bij Majorel zelf vond ik de communicatie iets minder goed. De werkzaamheden zijn prima

Heb via Wiertz gewerkt bij Sintermeerten en Charlemagne College.
Bij Sintermeerten hadden we een informatie bijeenkomst wat even een idee gaf
wat betreft richtlijnen binnen deze school. Heb via Wiertz gewerkt bij Sintermeerten en Charlemagne College.
Bij Sintermeerten hadden we een informatie bijeenkomst wat even een idee gaf
wat betreft richtlijnen binnen deze school.
Bij Charlemagne was dit niet en via collegas waarbij ik ook bij Zuyd Hogeschool werk
kwam ik aan informatie. Jammer een bijeenkomst vooraf bij betreffende scholen is wel zo handig.
Surveilleren is natuurlijk hetzelfde maar inhoudelijk verschilt het op bepaalde punten.
Maar door bijna 11 jaar ervaring als surveillant komt het goed! Gewoon oplossen.