Alexandra Tongos

Leuke mensen bij wiertz zeer vriendelijk heel tevreden over mijn werk en collega,s

Administratief zijn jullie processen (facturering) eindelijk weer op orde. Top dat de gewijzigde werkwijze weer is teruggedraaid en dat het nu weer loopt zoals wij van jullie mogen verwachten (alle... Administratief zijn jullie processen (facturering) eindelijk weer op orde. Top dat de gewijzigde werkwijze weer is teruggedraaid en dat het nu weer loopt zoals wij van jullie mogen verwachten (alle taken bij verschillende afdelingen onderbrengen werkt dus niet in de praktijk - denk aan inzet flex, huisvesting. Dat dit nu bij 1 team is ondergebracht zorgt voor een heel stuk minder chaos!)

John Korsten

Zoals reeds eerder aangegeven : zeer tevreden over persoonlijk contact en wijze waarop we de afgelopen periode zijn geholpen.

De uitvragen kunnen de laatste periode niet worden gehonoreerd. Wij vragen on serieus af hoe dat in het aankomende hoogseizoen moet gaan met de drukte en hogere aanvragen.

Stijn Feiter

Ga zo door :-)

Inki van Eijs

Het salaris kan ik niet beoordelen. Ik heb nog niets gehad!!!

Toine van Eijs

De vraag i.v.m.salaris kon ik niet beantwoorden. Ik heb nog geen salaris ontvangen

Nog betere selectie van uitzendkrachten die geschikt zijn voor onze arbeid.

Leon Beursgens

Doorgaan!!

Kaylee Spronck

Heel erg bedankt allemaal voor de prettige samenwerking zoals deze nu gaat!