Louis Fijen

Voor mij doen jullie het goed, want meer kan ik er niet overschrijven.

Louis Fijen

Ik heb weinig aan te merken jullie hebben mij prima behandeld en alles goed geregeld dank je wel daarvoor

Louis Kissels

1. Ik wil een overzicht van mijn kloktijden zodat ik kan kijken of een loonslip daarmee in overeenstemming is.
2. Ik wil op tijd betaald krijgen, dat is nu niet het geval.
3. Als ik iets...
2. Ik wil op tijd betaald krijgen, dat is nu niet het geval.
3. Als ik iets vraag wil ook een antwoord. Dat is niet het geval bij de uitblijvende loonbetalingen.

Ik heb in mijn baan bij gemeente kerkrade gedurende 20 jaar heel veel te maken gehad met vragen van klanten/cliënten op verschillende werkvakantie, wmo, bouw, openbare ruimte, sociale dienst, zowel... Ik heb in mijn baan bij gemeente kerkrade gedurende 20 jaar heel veel te maken gehad met vragen van klanten/cliënten op verschillende werkvakantie, wmo, bouw, openbare ruimte, sociale dienst, zowel telefonisch alsook per mail. Niet altijd even gemakkelijk, maar van mij en mijn collegas werd verwacht dat deze beantwoord werden binnen 24 uur. Harde eis van werkgever. Dat mag bij wiertz beter vind ik. Voor de rest ben ik tevreden.

Patrick Trommelen

Er zijn altijd verbeter punten. Maar het zal bij Wiertz in de hele kleine details zitten. 👍😃

Melle Duda

Ik zou nu graag op andere plekken willen staan

Nee geen aanmerkingen

Patrick Snijders

Wat ik jammer vind is dat ik nog steeds geen ict-ondersteuning heb gekregen. Ik bedoel dan een laptop waarmee ik in de systemen kan e.d.
Ik gebruik nog de laptop van mijn oude werkgever....
Ik gebruik nog de laptop van mijn oude werkgever. Komende vrijdag moet ik deze echter inleveren en dan moet ik de laatste week zonder? Dit terwijl de laatste week druk is qua gesprekken en eventuele vastlegging.

Gaiazoo

Ik heb via dit bedrijf gewerkt bij gaiazoo en heb slechte ervaring ik ben ontslagen door een duzie op de werkvloer maar er werd alleen naar de andere kant van het verhaal geluisterd en ze hebben mij... Ik heb via dit bedrijf gewerkt bij gaiazoo en heb slechte ervaring ik ben ontslagen door een duzie op de werkvloer maar er werd alleen naar de andere kant van het verhaal geluisterd en ze hebben mij op een donder van 14:00 tot 22:45 laten werken terwle ik na onderzoek niet langer dan 3 uur op een doordeweeks schoolweek dag en mag werken en ik mag na 19:00 niet werken echt een schande doe wat aan je personeel wiertz jullie horen hier rekening mee te houden niet ik zelf als 14 jarige

Bente Essers

Ik vind het gewoon belangrijk dat ik er plezier in heb! En dat ik lekker kan werken met vriendinnen.