Margaux Harmsen

Ben erg tevreden en hoop nog lang met wiertz samen te kunnen werken

Emily Smeets

Heel fijn bureau! Doen echt hun best om een baan te zoeken die bij je past. Helder en duidelijke communicatie. Zeer tevreden over Wiertz Maastricht en Wiertz sittard!

Henry Dodmond

Salaris is aan de lage kant, zeker gezien de verantwoording die gedragen wordt
Maar deze is niet van invloed op het werk op de eersteplaats .
Erg belangrijk vind ik waardering voor het...
Salaris is aan de lage kant, zeker gezien de verantwoording die gedragen wordt
Maar deze is niet van invloed op het werk op de eersteplaats .
Erg belangrijk vind ik waardering voor het geen iemand doet.

Verder belangrijk is groei in je functie , en nieuwe uitdagingen.

Ook op mijn leeftijd

Verder proef ik rijkelijke belangstelling voor de persoon in het werk, houden zo,ook van de kant van Polygarde

Eigenlijk moet je hier over kunnen praten om het uit te diepen

Monique Houdret

Het is voor het eerst in heel lange tijd dat ik weer voor het uitzendbureau werk. Ik heb duidelijke uitleg gekregen van de medewerkers van Wiertz. Als ik vragen heb krijg ik heel snel antwoord en... Het is voor het eerst in heel lange tijd dat ik weer voor het uitzendbureau werk. Ik heb duidelijke uitleg gekregen van de medewerkers van Wiertz. Als ik vragen heb krijg ik heel snel antwoord en als ik een email ontvang met informatie word ik nagebeld of alles duidelijk is. Ze zijn ook altijd even vriendelijk en geduldig. Ik ben erg tevreden.

Vragen naar bewijs van certificaat of diploma.
Vragen naar bewijs van certificaat of diploma.
Geen toezegging doen over werktijden op een klantenservice, flexibiliteit belangrijk en collegialiteit, dus allemaal een ochtenddienst maar ook een late dienst. Is ook voor jullie veel handiger omdat jullie minder beperkt worden bij het maken van een rooster

Er is weinig contact geweest, dus kan ik er weinig over zeggen. Het was OK en voldoende

Bianca Bergs

Ik ben super tevreden met mijn baan leuke collegas leuk werk alleen vind ik 40 uur eigenlijk te veel

Meena Aendekerk

Fijne samenwerking, geen feedback nodig.

Joe Dirksen

Zie eerdere omschrijving