Zou verstandig zijn wanneer intercedenten zich vooral in het begin op de nieuwe werkplek zouden laten zien. Heb het hier over Gaia park.

Stanislaw Snopkowsi

Aan de Pauze wordt helemaal niet gedacht.
Diverse malen als ik toch in Gaia zoo ben. Collegas afgelost om pauzes te nemen.

Nee, ik vind het werk erg leuk en de sfeer is ook super fijn. Goed uitbetaald en alles goed geregeld.

Ik sta meestal op het terras.
Ik sta meestal op het terras.
we moeten de dienbladen ophalen, de glaze flesjes ophalen sorteren en op de kar zetten, als de kar vol is naar beneden brengen, de tafels schoon houden, vegen, stoelen aanschuiven, de spoel doen, de koeling bijvullen.
dit alles is best veel met maar 3 personen.
af en toe mag ik in de keuken helpen dat vind ik wel heel erg leuk!

Nicole Winnubst

Hierin kan men niets veranderen . Mijn vraag is alleen of de rekening eerder kan komen zodat ik eerder mijn productiviteit inclusief Wiertz medewerker kan berekenen

Freek Kleinen

Er is prima geluisterd naar de vraag die wij als bedrijf hadden. Vooral zaak om dit te blijven doen. Verder weinig opmerkingen.

Rick Palmen

Prima contact met manager

De dienstverlening zoals deze nu is mag op dezelfde manier worden voortgezet. Dit maakt de samenwerking erg prettig.

Zeker een prima werkomgeving, alles wert goed uitgelegd en voorbereid tot ik bij het Roda stadion aan kwam, ik kwam bij poort 7 naar binnen en had geen idee waar ik heen moest. Toen ik het kamertje... Zeker een prima werkomgeving, alles wert goed uitgelegd en voorbereid tot ik bij het Roda stadion aan kwam, ik kwam bij poort 7 naar binnen en had geen idee waar ik heen moest. Toen ik het kamertje met eindelijk had gevonden om me om te kleden moest in de counter nog zoeken.

Mirella Detz

Het zou prettig zijn een lange termijn planning te kunnen krijgen.
Inmiddels hebben wij een tiental medewerkers die wij elke maandag en vrijdag kunnen inzetten.
Het zou fijn zijn om...
Het zou prettig zijn een lange termijn planning te kunnen krijgen.
Het zou fijn zijn om maanden vooruit te kunnen plannen