Duidelijkere planningen opzetten en eerder de planning duidelijk maken. Ook vaker inplannen

Lisanne Lovenich

Een super bedrijf

Ronald van Bronkhorst

De planning van jullie transport zou beter kunnen en het zoek raken van documenten zoals vog

Shania Balendonck

Zo is alles wel goed alleen word er vaak last minute je werkplek veranderd en dat is soms nog wel eens minder.

Informeer jullie beter over de herstructureringen binnen een bedrijf waar jullie mensen plaatsen. Is een verassing in je 2de week erachter te moeten komen dat de werkplek waarschijnlijk per... Informeer jullie beter over de herstructureringen binnen een bedrijf waar jullie mensen plaatsen. Is een verassing in je 2de week erachter te moeten komen dat de werkplek waarschijnlijk per september gaat verdwijnen terwijl ik als beginnend medewerker gevraagd heb voor werk op langere termijn en deze toezegging ook gekregen heb. Verder prima.

Nicole Tilmans

Weet dat de planning vaak moeilijk in te schatten is en zeker in deze onzekere tijd..
..maar voor mij is het moeilijk op de manier waarop het nu gaat.

Ja alles is goed op mijn werk collegas en alles alleen dat het te weinig uren is.
4 uren werken is niks voor me en de meeste dagen sturen zu jouw eerder naar huis dus dit is niet zo fijn voor mij ik zou graag 32 of meer uren werken.

Ben helemaal tevreden over jullie.
Ben helemaal tevreden over jullie.
Alleen kreeg ik mijn Chrome book van Majorel pas die week dinsdag avond ipv maandag ochtend. Dus had 2 dagen maar voor de e-learning woensdag en donderdag moest vrijdag ochtend af. Salaris vind ik laag. €13 bruto alleen zie ik bij GGD via Majorel veel andere voordelen. Kennis opdoen (veel stof + tig computer programmas)en werk wat mij ligt. Prettige collegas en het thuis werken.

Nathalie Beekmans

Bij goedhart ..werken mensen waar ik zo ruzie mee kan krijgen je staat ergens aan de lijn 2 min word naar inpak gestuurd sta je daar doosjes uit te klappen na 3 min taarten in de kratten doen ben... Bij goedhart ..werken mensen waar ik zo ruzie mee kan krijgen je staat ergens aan de lijn 2 min word naar inpak gestuurd sta je daar doosjes uit te klappen na 3 min taarten in de kratten doen ben geen speelpoo die je op en neer kunt zetten en heb hun dat ook meteen gezegt ..zo leer je dus niks als je na 5 min weer iets anders moet doen