Nicole Janssen

We merken dat de betrouwbaarheid van de flexkrachten afneemt, hetgeen veel onzekerheid oplevert voor de planning. Hoe kunnen we dit kenteren?

Marc Spork

Vind de juiste mensen……

Fred van Laar

Zorgen dat er meer medewerkers beschikbaar zijn.
Zorgen dat er meer medewerkers beschikbaar zijn.
We vragen voor komende weken 160 medewerkers per dag uit in zuiden, waar jullie er maar 10 van leveren, terwijl jullie vroeger de grootste leverancier waren voor ons.

John Korsten

Nogmaals gezien de krapte op de arbeidsmarkt weet ik dat het op dit moment voor een ieder moeilijk is geschikte kandidaten te vinden. Hoop alleen dat men blijft zoeken en een goede voorselectie... Nogmaals gezien de krapte op de arbeidsmarkt weet ik dat het op dit moment voor een ieder moeilijk is geschikte kandidaten te vinden. Hoop alleen dat men blijft zoeken en een goede voorselectie uitvoert, dat voorkomt telleurstelling.

Helaas hebben we afgelopen tijd niet veel kandidaten nodig gehad

Soms moeilijk bereidkbaar.

Bianca Deijkers

Ik vond het allemaal erg snel gaan kwa afspraken opleiding en werkplek. Ik ben zwaar te vrede over alles en ga met alle plezier iedere ochtend naar mijn werk. Hartelijk bedankt hiervoor. Ik vond het allemaal erg snel gaan kwa afspraken opleiding en werkplek. Ik ben zwaar te vrede over alles en ga met alle plezier iedere ochtend naar mijn werk. Hartelijk bedankt hiervoor.
Groetjes Bianca

Ik vind werkplek belangrijk, en zou het leuk vinden om te kunnen aangeven waar je wil staan. Ik snap uiteraard dat het niet altijd mogelijk is daar ingedeeld te worden