ALand Grant

Friendly ..professional. .always available to answer queries. As the buyer I found Frans Bennekers an honest broker for both parties

We hebben de aankoop van onze boot via White Whale als zeer prettig ervaren. Tim (en eerder ook Taco) heeft het hele proces van eerste bezichtigingen, onderhandelingen, keuring en overdracht zeer... We hebben de aankoop van onze boot via White Whale als zeer prettig ervaren. Tim (en eerder ook Taco) heeft het hele proces van eerste bezichtigingen, onderhandelingen, keuring en overdracht zeer adequaat gedaan. De communicatie was snel en prettig. Nooit opdringerig, vooral faciliterend.

Wim Havers

Heel goed en zorgvuldig.

jochen

Zeer aangename en correcte ervaring,hoewel wij echt wel leken waren,heeft mario alles perfect bemiddeld en ons begeleid.

een correcte en transparante manier van werken

kan voorlopig niks bedenken

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

via advertentie op internet,ik denk fb

Wim en Olga van Saanen

Vanaf het eerste moment goed contact met zowel Tim en later ook Taco. Afspraken worden nagekomen. Bijzonder aan te bevelen.

Communicatie

Via via

A.J. van Deelen

Van de eerste ontvangst op kantoor in Willemstad, tot de overdracht van mijn schip twee maanden (!) later verliepen contact, begeleiding en zorg voortreffelijk. Ben een volkomen tevreden klant! Ben... Van de eerste ontvangst op kantoor in Willemstad, tot de overdracht van mijn schip twee maanden (!) later verliepen contact, begeleiding en zorg voortreffelijk. Ben een volkomen tevreden klant! Ben heel blij met White Whale Willemstad in zee te zijn gegaan.

Persoonlijke betrokkenheid en interesse. Bijzonder plezierig en aardig contact. Uitstekende service en een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Zou niets kunnen noemen.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Door de folder die bij Zeilen was ingesloten.

Jeroen Montauban

Dank zij White Whale Enkhuizen, Robert de Vries, is onze oude stalen s-spant sneller dan wij dachten verkocht. Zijn vakmanschap gaf ons veel vertrouwen in de goede afloop, ook toen de koper twijfelde.

Bepalen van een realistische vraagprijs, prettige samenwerking, proactief.

Geen.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via internet en eerdere contacten.

Rob Overhaus

Ron Priem heeft onze boot niet verkocht omdat wij net op de valreep zelf een koper hadden gevonden nog voordat Ron de boot op de markt kon zetten .Ron heeft ons hier supper fijn en goed mee... Ron Priem heeft onze boot niet verkocht omdat wij net op de valreep zelf een koper hadden gevonden nog voordat Ron de boot op de markt kon zetten .Ron heeft ons hier supper fijn en goed mee geholpen .Bedankt hiervoor

Ron benoemd de dingen zoals ze zijn jedoch met respect .
Komt denk ik ook omdat hij goed technisch onderlegt is .

Google

Reinier

Onlangs een Kalik 33 gekocht bij White Whale Willemstad. Fijne begeleiding en heldere uitleg van Tim Grotendorst.

Communicatie kennis van zaken vriendelijk behulpzaam

Via botentekoop.nl

Roelof Tjabbes

WWY (Robert de Vries) heeft onze boot afgelopen zomer verkocht ivm vertrek naar het buitenland. Uitstekende service, prettige omgang en gedegen kennis van het schip. Hands-on benadering zonder... WWY (Robert de Vries) heeft onze boot afgelopen zomer verkocht ivm vertrek naar het buitenland. Uitstekende service, prettige omgang en gedegen kennis van het schip. Hands-on benadering zonder poeha. Heldere communicatie over bezichtigingen en tijdens het onderhandelingsproces. Voelde erg prettig en betrouwbaar.

Service, kennis, algehele aanpak. Zie ook hierboven.

Geen.

Via Google.