VOSSIUS MICHEL

Goede samenwerking met ron priem , top verkoper , gaf een goed gevoel

groot netwerk

?

VIA AANBEVELING IN DE HAVEN

Sjoerd Mulder

Via WWY Enkhuizen hebben wij onze Grand Soleil 42 verkocht aan een Fransman. De gehele transactie is op een uiterst plezierige en professionele manier verlopen. Ondanks dat we 1 keer bij de... Via WWY Enkhuizen hebben wij onze Grand Soleil 42 verkocht aan een Fransman. De gehele transactie is op een uiterst plezierige en professionele manier verlopen. Ondanks dat we 1 keer bij de bezichtiging en bij de overdracht niet aanwezig konden zijn is dit door Robert de Vries vlekkeloos afgehandeld. Ook de ontvangst op het kantoor in Enkhuizen door zijn vrouw Petra was uitermate vriendelijk en professioneel.

Professioneel en vriendelijk

N.v.t.

Via blad Zeilen

C.M. Mus-Lette

Zeer plezierig

Altijd bereikbaar.
100% inzet

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via anderen die ook hun schip via White Whale hebben verkocht of gekocht

Verhoeven

Plezierig kontakt

Overtuigend

Vindbaarheid

Via de werf van Kuijk Wessem

Hans Landa

Via Tim van White Whale Willemstad hebben we onze nieuwe boot gekocht. Dit is zeer positief verlopen met maximale inzet van Tim. Eerlijke en professionele communicatie en kennis van zaken heeft... Via Tim van White Whale Willemstad hebben we onze nieuwe boot gekocht. Dit is zeer positief verlopen met maximale inzet van Tim. Eerlijke en professionele communicatie en kennis van zaken heeft geleid tot ons zeer tevreden gevoel.
Ook onze oude boot verkocht via White Whale met als contactpersoon Tim. Leuk om dit van twee kanten te ervaren. Zowel de koop van de nieuwe als de verkoop van de oude. Ook hier heeft Tim zijn uiterste best gedaan. Dit resulteerde in een zeer korte verkooptijd. Onze boot was binnen een week verkocht! Tim is hierin er actief geweest en pakt door waar dat nodig.
De verkoopvoorwaarden waren zeer scherp. Laag verkooptarief wat natuurlijk zeer aangenaam is.
Ik ben zeer tevreden en heb White whale al aanbevolen binnen mijn kennissenkring en omgeving. Top! Dank je wel Tim voor je inzet!

Duidelijk en professioneel

Internet

M Bus

Een bedrijf met kennis van zaken

Een keurige service en prettig contact

n.v.t.

Via internet

Peter Nabben

Positieve ervaring

Weten waarover gesproken werd.

Geen verbeterpunten of tips

Ron Priem gesproken tijdens een bijeenkomst van Marec

Jos van As

Uitstekende samenwerking met Ron Priem (kantoor Limburg) van White Whale Yacht Brokers!
Communicatie tussen ons en later ook de koper was TOP!
Als u uw boot wilt verkopen en alle zorgen...
Communicatie tussen ons en later ook de koper was TOP!
Als u uw boot wilt verkopen en alle zorgen uit handen wilt geven is dit echt een aanrader.

Snelheid, communicatie, zorg

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Ik werd telefonisch benaderd door kantoor Limburg.

Dick van der wal

Very Good!

Zakelijk, open en no nonsens