Kreek

Prettige samenwerking, vlot verkocht, uitermate tevreden.
Bedankt Tim en Taco!

via kennis uit de haven

Communicatie

Geen!

De Pauw

Vriendelijke benadering aan de telefoon, uitgebreide uitleg bij het bezoek, duidelijke leidraad ivm het verloop van de aankoop, kortom professionaliteit en service ten top.

Aankoop schip

Professionaliteit, vriendelijkheid, ondersteunend...

Reactie White Whale Yachtbrokers:

Bedankt voor de review. Heel veel vaarplezier gewenst met jullie prachtige schip!
White Whale Willemstad
Tim Grotendorst & Taco van der Reijden

Korebrits

Super makelaar.Ron Priem heeft super zijn best gedaan

Goed overleg,staat altijd klaar

M

Mwahhh snelle jongen die Tim ..

Via internet

Snelheid van afspraak

Neem je tijd en stop met auto verkoop praatjes Tim, je lijkt nu een speedboat en snelle boten verkoper. Je praat te hard, te snel en je springt van mijn boot af met Bravour terwijl ik een goed... Neem je tijd en stop met auto verkoop praatjes Tim, je lijkt nu een speedboat en snelle boten verkoper. Je praat te hard, te snel en je springt van mijn boot af met Bravour terwijl ik een goed gevoel nodig heb bij een makelaar.

Reactie White Whale Yachtbrokers:

Beste Marquerite Raasing,
Beste Marquerite Raasing,
Het is jammer dat u een erg negatieve en weinig onderbouwde beoordeling geeft vanwege, naar ik aanneem, het feit dat ik de waarde van uw schip véél lager inschat dan uzelf doet.
Wij werken keihard voor een zo goed mogelijk resultaat voor onze verkopers, maar blijven wel altijd eerlijk en transparant.
Onze manier van werken is zeker niet om u als verkoper te verwelkomen en vervolgens gedurende het traject aan te geven dat de vraagprijs toch veel te hoog is.
Jammer dat u het persoonlijk ziet, dat was absoluut niet zo bedoeld maar puur professioneel. Uw lage beoordeling is mijns inziens onevenredig negatief wat ik onterecht vind. Ik hoop dat andere mogelijke verkopers deze beoordeling in het juiste perspectief kunnen zien. Hopelijk lukt de verkoop van uw boot alsnog, ik kan u daar alleen maar oprecht succes mee wensen.
Mocht u het alsnog in persoon willen bespreken, u kunt mij altijd bereiken.
Vriendelijke groet,
Tim

Frank Spruch

Wir haben unsere Smelne an Amerikaner verkauft, die Europa erkunden möchten. Bei Ron Priem, White Whale, Limburg, fühlten wir uns in besten Händen. Er war jederzeit ein sehr angenehmer... Wir haben unsere Smelne an Amerikaner verkauft, die Europa erkunden möchten. Bei Ron Priem, White Whale, Limburg, fühlten wir uns in besten Händen. Er war jederzeit ein sehr angenehmer Ansprechpartner für uns und den neuen Eigner.
Der Verkauf lief reibungslos und professionell mit sehr guter und sicherer Vertragsgestaltung.
Wir können WW guten Gewissens weiterempfehlen.
Danke Ron

Bert en Iny Maessen Didderiëns

Wij hebben onze Maxum 3200scr verkocht via de White Whale makelaar Limburg Ron Priem die ook de Linssen Dutch Sturdy 320ac in de verkoop had
Nadat onze Maxum verkocht was konden we direct met...
Nadat onze Maxum verkocht was konden we direct met de aankoop van de linssen Dutch Sturdy 320ac overgaan
Samen met White whale limburg Makelaar Ron Priem en de verkoopster is alles in goed overleg en samenspraak en fijne sfeer gegaan en hebben we de Linssen Dutch Sturdy 320ac gekocht

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via kennissen die ook hun boot verkocht hadden via White Whale makelaar Limburg Ron Priem en hier zeer tevreden over waren en nog zijn
En dat wij ook nog steeds zijn

Een heel ongedwongen sfeer en ook goede begeleiding bij de verkoop van onze oude boot en aankoop van onze nieuwe boot

Deze waren er miin inziens niet
We zijn heel goed op de hoogte gehouden met de gang van zaken door White Whale Makelaar Limburg Ron Priem

Marc van Nievelt

Prettige samenwerking, heldere afspraken. En bovenal resultaatgericht. Pieter Pepping is niet alleen gezellig, maar ook kundig, altijd het gevoel gegeven dat de zaak in goede handen was

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Gezocht op internet (Google) en gekeken bij waardering.

Pieter is overal bij betrokken geweest, behulpzaam, vriendelijk en met verstand van zaken.

geen op of aanmerkingen

Belmans Roger

Correct en vriendelijk

Internet

de werkwijze van jachtmakelaar Ron Priem van kantoor Limburg heeft ons aangenaam verrast.

Laurens...boot RELAX

Kan alleen zeggen, leveren kwaliteit

Internet

Niets is te veel, heel klant minder zowel voor koper als verkoper.

Hebben verstand van zaken