Rob

Zeer goede ervaring, professioneel en warm

Anneke de Waal

Goede begeleiding en goed mee gedacht en ook goed advies. we zijn te vrede ondanks ons verdriet.

BBB

Goed en snel contact. Er wordt geluisterd naar de wensen.

Carin Zwartjes

Vincent en zijn team zijn top. Ze verstaan hun vak volledig. Wij hebben hun ondersteuning en begeleiding als bijzonder prettig ervaren . Ook Lucy de Klein als voorgangster was fijn en prettig. Men... Vincent en zijn team zijn top. Ze verstaan hun vak volledig. Wij hebben hun ondersteuning en begeleiding als bijzonder prettig ervaren . Ook Lucy de Klein als voorgangster was fijn en prettig. Men heeft respect voor de overledene en men vervult de wensen van de familie volledig in.

J. Kokke

De begeleiding door Erna Mali hebben wij als zeer prettig en goed ervaren.

Lotte Boumans

Prima. Duidelijk en goed georganiseerd.

R. Veen

Ik ken het bedrijf vanuit het verleden en daar hadden we goede ervaringen mee. Ik weet vanuit persoonlijk contact dat Dhr Wessels zijn werkzaamheden altijd zeer serieus, nauwgezet en zorgvuldig... Ik ken het bedrijf vanuit het verleden en daar hadden we goede ervaringen mee. Ik weet vanuit persoonlijk contact dat Dhr Wessels zijn werkzaamheden altijd zeer serieus, nauwgezet en zorgvuldig deed. De centrale gedachte in deze was dat de familie, die toch al in een heftige tijd verkeerd, een aantal zorgtaken eigenlijk ongemerkt en met een gerust hart aan dhr Wessels konden overlaten. Dat was ook de reden dat ik firma Wessels heb benaderd om e.e.a. te regelen. Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat er intussen het nodige bij de firma veranderd is. Deze verandering is geen gunstige ontwikkeling gebleken. Alhoewel de ceremonie en het afscheid zelf prima zijn verlopen, bekroop mij reeds tijdens het eerste contact, dat ik als enige directe bloedverwant met de firma had, een ongemakkelijk gevoel. De betrokkenheid en empathie bij de situatie kwam mij wat onwerkelijk over. Dat werd ingegeven door mijn ervaring en verwachting dat de rol van de firma in de aanloop naar de ceremonie vooral het service gerichte "ontzorgen" (modewoord) betreft. Helaas werd mijn rol bij nader inzien groter gemaakt dan ik mij op dat moment kon voorstellen; bijvoorbeeld door het zelf regelen van een ceremonie begeleider. Voor alle duidelijkheid; ik heb hier noch ervaring, noch het netwerk voor. Verder was de nauwkeurigheid t.a.v. de gegevens op de rouwkaart buitengewoon teleurstellend; er zaten 3 fouten in. Het erge was dat doordat ik geen fysiek proefexemplaar in handen kreeg maar slechts een kleine digitale versie, ik deze fouten niet eens zelf opmerkte. Mijn toestand op dat moment zal daar een rol in hebben gespeeld. Toch dient n.m.m. een dergelijke controle achteraf door de familie voorafgegaan moeten worden door een controle door de firma. Met 3 fouten kan ik mij niet voorstellen dat de zorgvuldigheid die noodzakelijk is betracht is. De ceremonie zelf is prima verlopen, mede dankzij de ceremoniebegeleider die de familie zelf heeft geregeld maar de aanloop er naar toe getuigd niet van de kwaliteit die ik van de firma gewend ben.

Carin Zwartjes

Vincent en zijn team zijn top. Ze verstaan hun vak volledig. Wij hebben hun ondersteuning en begeleiding als bijzonder prettig ervaren. Ook Lucy de Klein als voorgangster was fijn en prettig. Men... Vincent en zijn team zijn top. Ze verstaan hun vak volledig. Wij hebben hun ondersteuning en begeleiding als bijzonder prettig ervaren. Ook Lucy de Klein als voorgangster was fijn en prettig. Men heeft respect voor de overledene en men vult de wensen van de familie volledig in.

G. Krebbers

Uitstekend op persoonlijke wijze geholpen