Ger van Dreumel

Perfect verzorgd onze wensen zijn vervuld ook namens onze jongens hartelijk dank.

Driessen

Zeer correct dienst verlener, met zeer begaande mensen.

Crouzen

Persoonlijk ! Oog voor details , respectvol. Echt heel prettig.

Gerrits

Zeer goed behandeld en heel vriendelijk

Clim Linders- van Beers

Dienstverlening was zeer goed, betrokken, flexibel, zorgvuldig en prettig in de omgang. Professioneel, op een onderdeel na. Dit heb ik al persoonlijk met Vincent besproken.

Maarten

Ondanks de vervelende situatie zijn we op een zeer prettige manier geholpen. Alle tijd en heel rustig punt voor punt besproken.

Geert sanders

Erg mooi verlopen! Ik zou zoals aangeven de eigen naam Tromp gebruiken! Iig op de dag zelf.

Eling Huijbers

Wij willen graag de 2 mensen (2 vrouwen) complimenten geven over hoe zij onze moeder op kwamen halen. Zoveel respect, zo netjes, ons in alles betrekken, in het huisje afscheid laten nemen, ook bij... Wij willen graag de 2 mensen (2 vrouwen) complimenten geven over hoe zij onze moeder op kwamen halen. Zoveel respect, zo netjes, ons in alles betrekken, in het huisje afscheid laten nemen, ook bij de auto,achterklep door ons dicht laten maken, met Zoveel respect daarna weg rijden. Die waren echt goed.
Nou wij zouden nog een gesprek krijgen, wordt eigenlijk ook niet meer over gesproken, usb stick uit de kerk ook nog niet terug!!!. En zo zijn er nog wat meer dingen geweest.zo jammer!.
Uit ja of nee is eigenlijk niet te kiezen. Ik vul nee in maar sommige dingen waren evt wel een ja, zoals die 2 vrouwen.

José Kleintjens

Wij als familie hebben Erna als een zeer ervaren en warme persoonlijkheid ervaren. Ze gaf sturing waar nodig en advies en liet ook ideeën van ons in waarde. De uitvaart verliep goed en zoveel... Wij als familie hebben Erna als een zeer ervaren en warme persoonlijkheid ervaren. Ze gaf sturing waar nodig en advies en liet ook ideeën van ons in waarde. De uitvaart verliep goed en zoveel mogelijk als de overledende dit graag zelf wilde. Ook de nazorg verliep prettig.