Anja Rutten

Prima, betrokken en fijne begeleiding

Cor Renkens

Vincent gecomplimenteerd met zijn invoelingsvermogen en zijn natuurlijke manier om echt - in dit soort situaties essentieel - in contact met de nabestaanden te komen. Hij voert NAAST de... Vincent gecomplimenteerd met zijn invoelingsvermogen en zijn natuurlijke manier om echt - in dit soort situaties essentieel - in contact met de nabestaanden te komen. Hij voert NAAST de nabestaanden het gesprek rustig naar de uiteindelijk noodzakelijke beslissingen. Het hele proces is op een goede en rustige wijze verlopen zodat wij er met een fijn gevoel op terugkijken.

Ric de Kleijn

Meer dan uitstekend

den Houter

Zeer prettig en een heel goed contact

P. S. Ligthart

De gehele dienstverlening met betrekking tot de uitvaart van mijn vrouw is door mij en mijn zonen als buitengewoon positief en professioneel ervaren. Zowel de verzorging, de transporten en het... De gehele dienstverlening met betrekking tot de uitvaart van mijn vrouw is door mij en mijn zonen als buitengewoon positief en professioneel ervaren. Zowel de verzorging, de transporten en het gebruik van de familie kamer maar bovenal de begeleiding door Erna waren uitstekend.

Arno van Stippent

Eerlijke voorlichting, betrokken en betrouwbaar.

Wessels Wijchen

Ik heb het contact met uw bedrijf als heel prettig ervaren. Na bellen werd er snel contact opgenomen, na 2 uur werd mijn moeder opgehaald, zelfde middag kwam Erna bij ons thuis om uitvaart door te... Ik heb het contact met uw bedrijf als heel prettig ervaren. Na bellen werd er snel contact opgenomen, na 2 uur werd mijn moeder opgehaald, zelfde middag kwam Erna bij ons thuis om uitvaart door te spreken. Afspraken zijn goed nagekomen. Erna was allert aanwezig wanneer zij zag dat wij hulp nodig hadden, en liet ons vrij als wij onze eigen keuzes duidelijk hadden. Ook dag van uitvaart hebben we als steunend en rustig ervaren. Veel dank daarvoor.

Loermans

Goed georganiseerd, de info komt gedoseerd zodat je niet overweldigd wordt van alles wat er moet gebeuren. Je hebt zelf de regie, Vincent helpt en stuurt bij waar nodig. In alle rust en duidelijkheid.

van der wielen

Snelle 1e reactie, goed gevoel aan over gehouden