Peters

Uitstekend prettig ondanks verdrietige omstandigheden

Henny Redelijk

Betrokken, behulpzaam, attent, gewoon hele fijne begeleiding

Mirjam Timmerman

Ik heb bij de uitvaarten van mijn beide ouders contact gehad met Erna Mali. De manier waarop zij ons ondersteund heeft in het hele proces vind ik ronduit geweldig. Ook het aankleden van onze... Ik heb bij de uitvaarten van mijn beide ouders contact gehad met Erna Mali. De manier waarop zij ons ondersteund heeft in het hele proces vind ik ronduit geweldig. Ook het aankleden van onze overleden ouders heb ik als heel bijzonder ervaren. Hierbij heb ik tevens hulp gehad van de andere collega's van uw organisatie. Ik vond het heel mooi om te zien hoe warm en respectvol jullie met de overledenen omgaan. Ik kon me niet beter wensen. 1000-maal dank hiervoor!

Daan Drubbel

Prima geregeld

Gerard Arts

Met gepaste eerbied en persoonlijke aandacht en oog voor de wensen een zeer verzorgd afscheid mogelijk gemaakt

Lemmers

Vanaf het eerste telefoontje tot aan het einde van de crematie, is er waardig en met respect omgegaan met de overledene en nabestaande.

P. de Valk

Correcte, respectvolle en keurige dienstverlening

Dhr. A. P. Evers

Zeer tevreden hoe alles geregeld werd. Ook de persoonlijke begeleiding door dhr. V. Tromp is zeer goed bevallen.

Yvonne Verkooijen

Ik heb een positieve ervaring met Wessels Uitvaartverzorging. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Er was een open sfeer en je kon ten alle tijden bellen.

Anita Burgers

Zeer goed, professioneel, betrokken en vriendelijk.