Mieke verstraaten / Annemieke

Geweldige ervaring tijdens de uitvaartverzorging van mijn man / onze vader .

K. De Bruin

Super geregeld

Straalt rust uit, netjes en ingetogen. Goede adviezen

Prettig contact

Onze ervaring is zeer positief.

Theloosen

23-11-2019 is mijn vrouw overleden. 30-11 gecremeerd in Beuningen. Fieneke heeft ons begeleid. Wat mijn vrouw van tevoren met mij had besproken is allemaal gerealiseerd. De contacten tussen de... 23-11-2019 is mijn vrouw overleden. 30-11 gecremeerd in Beuningen. Fieneke heeft ons begeleid. Wat mijn vrouw van tevoren met mij had besproken is allemaal gerealiseerd. De contacten tussen de familie en Fieneke liepen soepel. Ook op de kleine details werd gelet. Mag er iets mis gaan, ja natuurlijk, want het blijft mensenwerk, maar laat je vooral niet afleiden. Wij kunnen terug kijken op een heel, mooi, warm en persoonlijk afscheid.

Karin Dinnissen

Professionele, persoonlijke en erg vriendelijke benadering en begeleiding van het proces

Schamp

Goede persoonlijke begeleiding

Wessels heeft met ons samen het afscheid vormgegeven zoals wij dat voor ogen hadden. Ze waren daarbij proactief en hadden een belangrijke toegevoegde waarde.

Dorine

Wessels uitvaartverzorging is een bedrijf waarbij de klant in een moeilijke periode op een zeer persoonlijke wijze wordt bijgestaan en geadviseerd.
Wessels uitvaartverzorging denkt in...
Wessels uitvaartverzorging denkt in mogelijkheden en niet in onmogelijkheden.
Afspraken worden nagekomen.