Tom Hurkens

Fijne communicatie. Snelle en duidelijke afspraken.

Sonja aarts

Fijne goede samenwerking, daardoor een mooie uitvaart gehad

Dini Smits

Zeer goede ervaring

Maja van den Dobbelsteen

Fijn rustig snel

Marissa

Wij hebben de Uitvaartverzorging bij de uitvaart van mijn vader als zeer prettig ervaren. We werden overal goed op voorbereid.

W Derks

De samenwerking met Wessels Uitvaartbezorging is als zeer positief ervaren; het algemene gevoel is dat Wessels Uitvaartverzorging zich zeer empathisch en professioneel opstelt.

Halina van der Spiegel

Onze ervaring met Wessels Uitvaartzorg, was echt enorm goed. Op het allereerste contact na. Toen ik midden in de nacht belde om te vertellen dat mijn vader overleden was, kreeg ik een dame aan de... Onze ervaring met Wessels Uitvaartzorg, was echt enorm goed. Op het allereerste contact na. Toen ik midden in de nacht belde om te vertellen dat mijn vader overleden was, kreeg ik een dame aan de telefoon die net zo goed bij een afhaalchinees werkte. Na het woord gecondoleerd gezegd te hebben, was de volgende vraag: "ophalen of thuis opbaren". Prima vraag, maar door de toon waarop waande ik me even in een verkeerde film. Maarrrr... alle zorg daarna was geweldig. De dames die mijn vader midden in de nacht kwamen ophalen deden dat met enorm veel respect. Het was zo mooi toen ze met mijn vader de straat uitreden en één van de dames voor de auto uit liep en zo in de nacht verdwenen. Daarna kwam Margo ons helpen met de uitvaart en alles wat daarbij kwam kijken. Ze deed dat zorgvuldig, luisterde goed naar onze wensen, hielp ons bij het timemanagement en het voor ogen houden van de rode draad. Ook tijdens en na de uitvaart heeft ze ons enorm prettig begeleid bij het afhandelen van alle dingen die geregeld moesten worden. We hadden het niet beter kunnen treffen. Dank jullie wel!!!

Hetty Gerringa

Wessels geeft je alle ruimte om naar eigen inzicht een mooi afscheid te organiseren voor je naaste. We hebben prettige ervaringen, zowel bij de uitvaart van ons Pa als bij ons Ma. We hebben de... Wessels geeft je alle ruimte om naar eigen inzicht een mooi afscheid te organiseren voor je naaste. We hebben prettige ervaringen, zowel bij de uitvaart van ons Pa als bij ons Ma. We hebben de rouwkaarten zelf ontworpen en het drukwerk was perfect. De begeleiding van de uitvaart door Vincent verliep fijn, professioneel en rustig.