SA onderhoud en service

Ik ben zzp er voor installatie loodgieters

Gaatjeniksaan

Ik schrijf dit voor de vakmannen -- Na enkele weken op het platform te zijn geweest heb ik deze weer gauw verlaten. Ik kwam er namelijk achter dat ik in géén enkele zoekresultaat voor kwam, na... Ik schrijf dit voor de vakmannen -- Na enkele weken op het platform te zijn geweest heb ik deze weer gauw verlaten. Ik kwam er namelijk achter dat ik in géén enkele zoekresultaat voor kwam, na contact met de klantenservice blijkt dat er volledige willekeur zit zonder logisch systeem.

Tevens zijn de leadkosten erg hoog, en gaan er geruchten rond dat Werkspot zelf opdrachten uitschrijft om deze leadkosten te vangen.

Voor de mensen op zoek naar een vakman raad ik aan om vakmannen op dit platform te zoeken, maar zeker niet via Werkspot te banderen. Gebruik gewoon even Google en zoek ze daar op; scheelt iedereen weer!

Maar nee, Werkspot is WAARDELOOS voor vakmannen en betekent alleen maar verspilde energie en tijd..

Gevel

Let op!!! mensen de vakman moet leadkosten betalen aan werkspot als u uw gegevens deelt en de informatievoorziening op dit gebied richting de aanvrager is heel erg slecht zodat Werkspot een goed... Let op!!! mensen de vakman moet leadkosten betalen aan werkspot als u uw gegevens deelt en de informatievoorziening op dit gebied richting de aanvrager is heel erg slecht zodat Werkspot een goed verdienmodel heeft want hoe meer reacties hoe meer geld naar Werkspot. Werkspot liegt niet maar verzwijgt heel veel waar de vakman de dupe van wordt. Wel leadkosten betalen maar geen werk.

L van der Wilt

Wat een doortrapte bende. Zelfs als de opdracht al is uitgevoerd en afgemeld krijg je nog steeds de opdracht om op deze klus te reageren en dan wordt nog steeds Leadkosten in rekening gebracht. Wat een doortrapte bende. Zelfs als de opdracht al is uitgevoerd en afgemeld krijg je nog steeds de opdracht om op deze klus te reageren en dan wordt nog steeds Leadkosten in rekening gebracht.
Ik heb met de klant contact gehad en deze dame vertelde mij dat zij niet op mijn aanvraag heeft gereageerd omdat de klus al gedaan was en vier dagen terug al was afgemeld.
Ook vertelde ze me dat er al vier aannemers hadden gereageerd maar toen ik reageerde was ik de enige.
Ik kan nu wel de reactie begrijpen over werkspot.

Huffels

Loodgieter nodig. Ik los het voor u op geen gelul met werkspot . Gr huffels loodgieter 0681690083

A&v klussenbedrijf

A&v klussenbedrijf benaderd via werkspot

Jan Hoogvliet

Van de 6 bedrijven komen er 2. eentje doet steeds beloftes maar komt. Houd je dus steeds voor het lapje zeg maar. De ander zegt af na het bezoek, maakt geen offerte "wegens omstandigheden".

John

Oplichters eerste klas, en heel veel buitenlandse werknemertjes die voor minder dan 5 euro per uur werken en nog een kvk nummer hebben ook.
Leadkosten die je als zzper moet betalen zonder de...
Leadkosten die je als zzper moet betalen zonder de opdracht te krijgen door de vele nep-accounts die er zijn.
Snap niet dat deze malafide zooi nog gewoon door mag gaan, maar ja ze betalen flink aan hun vriendjes in den haag.
Eindoordeel nog niet eens een halve ster waard.

Mark schilder

Waardeloos..... potentiële klanten reageren niet meer nadat contact gegevens gedeeld zijn.
Afspraken om langs te komen worden opeens afgezegd.
Als de afspraak wel nagekomen wordt, dan is 9...
Afspraken om langs te komen worden opeens afgezegd.
Als de afspraak wel nagekomen wordt, dan is 9 van de 10 keer de vraag of t zwart kan.
Ik ben er helemaal klaar mee...... gelukkig genoeg werk.....maar als schilder was dit voor mij bedoeld om de laatste 6 weken van de winter mijn agenda te vullen...... vanaf nu nooit meer werkspot.
Vorig jaar was dit eigenlijk helemaal niet aan de orde.
Dus ik denk dat er nep klussen gemaakt worden.

Patrick

Aannemer Rembrandtrenovaties geeft niet meer thuis, na betaling volledige bedrag.