Gerrit willem Buren

Snel geleverd

Haarhuis

Wij hebben gisteren contact gehad met de klantenservice en zijn heel erg goed geholpen. Ze lossen alles super snel op en denken heel fijn met je mee. Echt top service !!!

Braaf installatie

Top & snelle service! Schoenen lopen lekker en licht.
Zeker een aanrader.

J.Penen&Co

Alles verloopt vlot, vriendelijke mensen.

Ton

Besteld en snelle levering

Reactie Werkschoengigant:

Bedankt voor je beoordeling!

Tom

Korte beschrijving:

Korte beschrijving:

Communicatie: Top, werd zelfs telefonisch benaderd over mijn bestelling. Een schoen was niet op voorraad die ik wilde. En ben toen telefonisch geholpen met een advies voor een andere schoen. Die prima zit.

Levering: Het pakket was er echt heel snel na bestellen duurde maar twee dagen.

Service: Toen mijn pakket aan kwam was er een potje schoenvet kapot gegaan naast alle sokken en schoenendoos. Ik heb dit gemeld kreeg gratis een nieuw potje op gestuurd plus sokken want die waren ook besmeurd onder vet.

Al met al ik voelde mij hier gewaardeerd als klant en zeer goed geholpen. Bestel ik hier de volgende keer weer? JA, zeker!

De Boer

Zelf een verkeerd e-mail adres door gegeven. Maar naar 1 telefoontje is alles goed gekomen en kreeg ik uiteindelijk mijn factuur als nog voor de boekhouder. Bedankt

Johan van Riet

Top goed geregeld

Hi Johan,

MP te W

Mooie prijs, snelle levering

Maurice

Ik heb dit bedrijf gemaild om mij te adviseren over nieuwe slijtvaste werkschoenen. Wat een prachtig antwoord heb ik van ze gehad! Ze hadden van maar liefst vijf schoenen de voor- en nadelen op een... Ik heb dit bedrijf gemaild om mij te adviseren over nieuwe slijtvaste werkschoenen. Wat een prachtig antwoord heb ik van ze gehad! Ze hadden van maar liefst vijf schoenen de voor- en nadelen op een rijtje gezet en hebben me hiermee goed op weg geholpen. Ik had de schoenen de dag na de bestelling binnen, lopen lekker, nu kijken of ze ook echt langer meegaan dan waar ik nu op loop.

Hi Maurice,
Bedankt voor je review en wij hopen ook dat je lang plezier mag hebben van de schoenen!