Lex van Berckel

Door mijn grote schoenmaat en erg brede voeten is het erg moeilijk schoenen te vinden die goed passen. Tijdens dit proces ben ik gigantisch goed geholpen door de werkschoengigant. Ik weet waar ik de... Door mijn grote schoenmaat en erg brede voeten is het erg moeilijk schoenen te vinden die goed passen. Tijdens dit proces ben ik gigantisch goed geholpen door de werkschoengigant. Ik weet waar ik de volgende keer weer moet zijn voor nieuwe werkschoenen. 100% aan te raden!!

Haike Bossers

Ik had bij een ander bedrijf schoenen gekocht, door een verwisseling schoenen van een klant van dit bedrijf gekregen. Ik heb ze gebeld omdat het andere bedrijf niet telefonisch bereikbaar was. Zeer... Ik had bij een ander bedrijf schoenen gekocht, door een verwisseling schoenen van een klant van dit bedrijf gekregen. Ik heb ze gebeld omdat het andere bedrijf niet telefonisch bereikbaar was. Zeer goed en correct geholpen. Hartelijk dank!

Beste Haike,
Bedankt voor je review! Mooi dat we samen de verwisseling konden oplossen, jij ook bedankt voor je hulp. Veel plezier met je werkschoenen.
Team...
Beste Haike,

Leo

Prima en correct

Hi Leo,
Dankjewel voor je review!

Inge

Persoonlijk advies, heel vriendelijk en verkoop op maat zoals je nog zelden meemaakt.

Hi Inge,

Goede en snelle service

Reactie Werkschoengigant:

Dankjewel voor de review.
Mvg,
Team Werkschoengigant.nl

Super snel geleverd me man is er super blij mee

Reactie Werkschoengigant:

Bedankt voor het delen van je ervaring met Werkschoengigant.

Nadia Kucherenko

Niet tevreden. Bestelde schoenen bleken een grote maat te zijn. Teruggestuurd op eigen kosten, heeft geld terug niet ontvangen (nog niet ).Ik heb nieuwe schoenen besteld, meer dan een week geleden.... Niet tevreden. Bestelde schoenen bleken een grote maat te zijn. Teruggestuurd op eigen kosten, heeft geld terug niet ontvangen (nog niet ).Ik heb nieuwe schoenen besteld, meer dan een week geleden. Ik heb het nog steeds niet ontvangen.

Beste Nadia,
Beste Nadia,
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact met elkaar gehad, maar helaas waren de schoenen niet op voorraad bij onze leveranciers waardoor de levering iets langer heeft geduurd. Wij zijn samen tot een oplossing gekomen en hebben je zoals beloofd alle tegoeden teruggestort.
Hopelijk hebben we je hiermee zo goed mogelijk geholpen.

John Doomernik

Goede en snelle service!
En de schoenen van zeer goede kwaliteit.

Ongekend goed

Team Werkschoengigant.nl

Goeie website, snelle levering. Helaas pasten de schoenen niet, en moest ik ze retour sturen. Jammer dat je hier voor moet betalen. Verder zeer tevreden

Beste,
Bedankt voor je review. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Het retourneren an sich is gratis maar het klopt dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn.
Mvg,...
Mvg,