De Boer

Zelf een verkeerd e-mail adres door gegeven. Maar naar 1 telefoontje is alles goed gekomen en kreeg ik uiteindelijk mijn factuur als nog voor de boekhouder. Bedankt

Johan van Riet

Top goed geregeld

Hi Johan,

MP te W

Mooie prijs, snelle levering

Maurice

Ik heb dit bedrijf gemaild om mij te adviseren over nieuwe slijtvaste werkschoenen. Wat een prachtig antwoord heb ik van ze gehad! Ze hadden van maar liefst vijf schoenen de voor- en nadelen op een... Ik heb dit bedrijf gemaild om mij te adviseren over nieuwe slijtvaste werkschoenen. Wat een prachtig antwoord heb ik van ze gehad! Ze hadden van maar liefst vijf schoenen de voor- en nadelen op een rijtje gezet en hebben me hiermee goed op weg geholpen. Ik had de schoenen de dag na de bestelling binnen, lopen lekker, nu kijken of ze ook echt langer meegaan dan waar ik nu op loop.

Hi Maurice,
Bedankt voor je review en wij hopen ook dat je lang plezier mag hebben van de schoenen!

Regnier Broeren

Goed geholpen bij vragen over de maat, snel verzonden, nette prijzen

Hi Regnier,

Jeffrey

Ik ben goed geholpen bij het vinden van de juiste werklaarzen. Ik had een vraag gemaild en die werd dezelfde dag nog beantwoord en ook dezelfde dag werd mijn bestelde product opgestuurd. De website... Ik ben goed geholpen bij het vinden van de juiste werklaarzen. Ik had een vraag gemaild en die werd dezelfde dag nog beantwoord en ook dezelfde dag werd mijn bestelde product opgestuurd. De website heeft een uitgebreid assortiment. Ik kom de volgende keer zeker terug bij dit bedrijf!

Sjoukje

Iets vertraging in de levering, maar goed gecommuniceerd. Erg blij met mijn nieuwe laarzen!

Hallo,
Bedankt voor de review!
Mvg,
Team Werkschoengigant.nl

Antoinette

Top service! Een echte aanrader.

Hallo,
Mvg,
Team Werkschoengigant.nl

Monninkhof Bouwdiensten

Geweldig, professioneel en vergaande service!! Na een paar keer verkeerde werkschoenen te hebben gekocht via diverse online verkopers kwam ik bij werkschoengigant terecht. Mijn oude Grisport was te... Geweldig, professioneel en vergaande service!! Na een paar keer verkeerde werkschoenen te hebben gekocht via diverse online verkopers kwam ik bij werkschoengigant terecht. Mijn oude Grisport was te krap en deed pijn bij de grote tenen. Na veel passen en meten, gericht advies, diverse keren schoenen te hebben opgestuurd en kosteloos te retourneren heb ik de HKS bouwschoenen gekocht. Mag wel iets duurder zijn, maar het is het verschil tussen een Trabant en een Mercedes. Van de oude had ik einde van de dag zeer vermoeide voeten. Met deze schoenen kan ik mij de hele dag de schompes in lopen en s'avond na werktijd nog geen vermoeide voeten. GEWELDIG!!! Zo is bouwen weer leuke!!!
Arnold bedankt voor de service!!!

Lex van Berckel

Door mijn grote schoenmaat en erg brede voeten is het erg moeilijk schoenen te vinden die goed passen. Tijdens dit proces ben ik gigantisch goed geholpen door de werkschoengigant. Ik weet waar ik de... Door mijn grote schoenmaat en erg brede voeten is het erg moeilijk schoenen te vinden die goed passen. Tijdens dit proces ben ik gigantisch goed geholpen door de werkschoengigant. Ik weet waar ik de volgende keer weer moet zijn voor nieuwe werkschoenen. 100% aan te raden!!